Прес-служба Укрзалізниці
прозвітувала:
З 30 березня по 14 квітня можливістю сплатити вартість проїзду за допомогою мережі Інтернет скористались 477 пасажирів сміливців.
Ось як описують свій досвід двоє піонерів електронної комерції по купівлі квитків на потяги "Укрзалізниці" в Інтернеті (так званий "2-й етап програми з оформлення проїзних документів через Інтернет"):
Описує свій власний досвід любитель всього нового Олег :
Сам користувався цією штукою, мало того, що переплачуєш, то ще й в касі потім стоїш в черзі і чекаєш втричі довше, оскільки ні одна касирка не розуміє, що ти від неї хочеш з цією непонятною бумажкою. По-доброму мали б бути або окремі каси, або автомати, до яких підходиш - вводиш код і отримуєш роздрукований квиток.
Його
доповнює мешканець Інтернету -=Gum=:
Тоже юзал, заплатил на каждом билете +20 грн (сам билет в районе 130, брал 4). Длительность бронирования - 2 суток (как-то я упустил этот момент, думал выкупить перед отъездом, хорошо хоть на бланке написано было). В кассе - общие очереди (ну, мне удалось уломать кассира в международной, аргументируя - "за шо ж столько бабла-то плачено было").