Литература в школе и собственные мысли

Feb 07, 2010 13:49

Пишет Алексей Битнер ispoetov

Первое, что я обнаруживаю у детей, посещавших школу - отсутствие внимания к собственным мыслям. Уникальный личный комментарий, сопровождающий человека с момента обретения им самосознания, загнан так глубоко, что его часто невозможно вытащить! Как раз СОБСТВЕННЫЕ мысли молодой человек считает неважными! Ему (ей) всё время ( Read more... )

свободное образование, литература

Leave a comment

Comments 3

julcik February 7 2010, 21:58:24 UTC
100% згодна. Калісьці я любіла чытаць, асабліва прыгодніцкія раманы і дэтэктывы, але ў апошніх класах школы трэба была чытаць вельмі шмат, прычым чытаць асобым чынам - адразу расстаўляючы закладкі і падкрэсліваючы будучыя цытаты для сачыненняў. У сачыненнях мусіла быць напісана тое, што думае настаўнца - інакш адзнака будзе адпаведная. У выніку сэнс чытання мяняўся - гэта было не атрымання пэўнага задавальнення ці інфармацыі з тэкста, а чыста ўтылітарная праца па пошуку цытат.

Я не магу чытаць для душы.
Пасля школы я прачытала толькі 2 мастацкія кніжкі. Прычым чытала я іх таксама з мэтай - каб "падцягнуць" белмову. Цяпер я чытаю толькі падручнікі (і таксама падкрэсліваю цытаты :))
Я не люблю нават чытаць казкі Янку. Для мяне чытанне мастацкай кніжкі - гэта нейкая абавязковая катарга. Затое я з задавальненнем чытаю розныя энцыклапедыі.

Reply


tgass February 8 2010, 10:43:57 UTC
у нас была уникальная ситуация - на литературе нас просто таки _заставляли_ иметь свои мысли и их высказывать. Но в первой школе, где я училась, там была стандартная для литературы ситуация.

Reply

olgapisaryk February 8 2010, 18:16:01 UTC
Конечно, встречаются настоящие Учителя литературы, и они "зажигают" учеников литературой. Но делают они это в противовес программе, а большинство учителей всё-таки предпочитают следовать программе.

Reply


Leave a comment

Up