Мене завжди цікавило питання, чому на Заході люди живуть набагато краще ніж в Україні, Росії тощо: чи справа тут в розумі, працьовитості чи просто на Заході людям більше повезло. Проживши декілька років в Канаді, я дещо помітив. Справа не в тому, що хтось розумніший, чи більше працює, чи в когось кращий уряд і бізнесмени всі чесні, справа в тому,
(
Read more... )
Напевно найголовнішою частиною системи все таки є правосуддя. В україні закони не працюють - простій людині захистити свої права практично не можливо.
В америці права особистості можна відстояти в любому суді. Ну і плюс жорстко карають на любому рівні - пограбування банку і розкрадання муніципального бюджету є однаково тяжкими злочинами (і за таке сидять довго).
Тому там зарплати платять вчасно і рівненькі дороги.
А в тій самій канаді посадовців- корупціонерів сажають значно рідше. В результаті в Квебеку дороги часто ще гірші ніж в Україні, а населенню показують щорічне галіме кіно " commission charbonneau" і розповідають всяку фігню про поганий клімат (прямо як в нас). Або на будівництво чергового госпіталю знов додатково треба 5 млрд при кошторисі 2.
Тому живуть вони краще переважно тому що давно небуло людоїдів-комуняк при владі, та у людей є якісь реальні права, бо закони якось працюють.
Reply
Reply
ну нарахунок "гірші ніж в україні" - ок, тут я загнув, може десь північніше по квебеку дорогі трохи кращі. В тому ж онтаріо ямів трохи менше, але, загалом, дорожня інфраструктура, порівняно із якоюсь чехією (або навіть заходом польщі) - більше схоже на 3й світ. Ну, то я звичайно придираюсь, більшості місцевих (які рівного асфальту й не бачили ніколи) воно нормально.
А на рахунок " не спішити" із розслідуваннями - воно звичайно добре, якщо всіх винних знайдуть. Вішати екс-мера, звичайно може й не тре. Але могли хоча б як в штаті ньюйорк, фінансувати ремонт доріг за рахунок фірми, яка її рік перед тим збудувала. Хоча, звичайно їм того не тре, податків й так купа надходить, а фірма, поки її "розслідують", непогано всю адвокатуру краще пофінансує.
Reply
Reply
на південь-схід від монреалю таких доріг повно
( ... )
Reply
Reply
Дане фото - то десь 30-35 км на півд.схід від монреалю, там поселення індіанців, називається Канаваке (здається). На вигляд воно було як рідконаселене селище, між будинками (хоча самі будиночки досить дебелі) там було по пів км. Знайомі пояснювали, що індіанці в квебеку живуть найбільш круто, ніби не платять податків, та й уряд їм всіляко допомагає. Ну може в тому місці вони багато й не їздять. Просто я на той момент уявляв собі щось схоже на ЮС-івську резервацію по "пригнічуванню корінного населення" із вилизаним асвальтом та казино обабіч. Ну то таке, носило мене не там де треба :)
На рахунок "льодових доріг" - круто, не бачив (їздив у квебек тільки в теплий сезон в ліс на заробітки і був 2 рази в листопаді на екскурсії - був собачачий холод)
Доречі на рахунок обмеження макс швидкості - начебто в пн. америці воно все-таки вираховується із критеріїв безпеки руху/стану дорожнього полотна . Мені просто здалось, що є певна кореляція між ідеальним понкриттям і широкими смугами на хайвеях у техасі (макс. приблизно 130 км на год) і ( ... )
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment