Філософське

Apr 02, 2015 01:20


Мене завжди цікавило питання, чому на Заході люди живуть набагато краще ніж в Україні, Росії тощо: чи справа тут в розумі, працьовитості чи просто на Заході людям більше повезло. Проживши декілька років в Канаді, я дещо помітив. Справа не в тому, що хтось розумніший, чи більше працює, чи в когось кращий уряд і бізнесмени всі чесні, справа в тому, ( Read more... )

дыбр, політика, Канада

Leave a comment

brave_deer April 2 2015, 16:11:49 UTC

Напевно найголовнішою частиною системи все таки є правосуддя. В україні закони не працюють - простій людині захистити свої права практично не можливо.
В америці права особистості можна відстояти в любому суді. Ну і плюс жорстко карають на любому рівні - пограбування банку і розкрадання муніципального бюджету є однаково тяжкими злочинами (і за таке сидять довго). 
Тому там зарплати платять вчасно і рівненькі дороги.
А  в тій самій канаді посадовців- корупціонерів сажають  значно рідше. В результаті в Квебеку дороги часто ще гірші ніж в Україні, а населенню показують щорічне галіме  кіно " commission charbonneau" і розповідають всяку фігню про поганий клімат (прямо як в нас). Або на будівництво чергового госпіталю знов додатково треба 5 млрд при кошторисі 2.
Тому живуть вони краще переважно тому що давно небуло людоїдів-комуняк при владі, та у людей є якісь реальні права, бо закони якось працюють.

Reply

odziuba April 2 2015, 17:25:04 UTC
Звичайно, судова система є фундаментом будь якого суспільства. Без справделивого суду неможливо відстоювати свої права. Однак на заході судова система народилася не в один момент, також в свій час, як я вже згадував у коментарі вище, була величезна корупція. Справа, на мій погляд, в тому, що корупція в судовій системі і корупція та безвідповідальність серед чиновників з'являється через відсутність будь якого контролю з боку населення, коли закривають очі на незначні та майже незначні порушення - обхамили в ЖЕКу, послали в поліклініці, суддя виніс невірне рішення по здавалося б дріб'язковій справі, гаїшник "придовбався" вимагаючи хабара. Порівнюючи з Канадою де люди скаржаться по будь-якій навіть незначній причині на чиновників, суддів тощо призводить до того і в великих масштабах судді виносять правильні рішення (в переважній більшості, всюди є виключення однак питання чи впливають вони на функціонування суспільних відношень вцілому). Відносно доріг Квебека, я досить багато подорожую по провінції, минулого літа подорожував навіть до ( ... )

Reply

brave_deer April 2 2015, 22:25:34 UTC

ну нарахунок "гірші ніж в україні" - ок, тут я загнув, може десь північніше по квебеку дорогі  трохи кращі. В тому ж онтаріо ямів трохи  менше, але, загалом, дорожня інфраструктура, порівняно із якоюсь  чехією (або навіть заходом польщі) - більше схоже на 3й світ. Ну, то я звичайно придираюсь,  більшості місцевих (які рівного асфальту й не бачили ніколи) воно нормально.
  А на рахунок " не спішити" із розслідуваннями - воно звичайно  добре, якщо всіх винних знайдуть. Вішати екс-мера, звичайно може й не тре. Але могли хоча б як в штаті ньюйорк, фінансувати ремонт доріг за рахунок фірми, яка її рік перед тим збудувала. Хоча, звичайно їм того не тре, податків й так купа надходить, а фірма, поки її "розслідують", непогано всю адвокатуру краще пофінансує.

Reply

odziuba April 3 2015, 02:22:02 UTC
Відносно доріг в Квебеці чи Онтаріо, цікаво де ви бачили погану дорогу крім Монреалю про який я вже згадував? По обох провінціях я їздив з швидкістю 100 км на годину без жодних проблем, повний стакан кави в машині жодного разу не розлився. На рахунок фінансування доріг, як я вже писав в статті, головна наша проблема в тому що ми порівнюємо те чого не знаємо з тим в чому не розбираємося, черпаючи ту інформацію яку нам подали і в тому вигляді, в якому комусь зручно. Тому, я, чесно, не знаю, як краще провести дане розслідування, та не в курсі про фінансування ремонту доріг в штаті нью-йорк, бо я не фахівець в цьому і тому, як і будь хто інший дуже легко піддамся на пропаганду, тому сперечатись не буду.

Reply

brave_deer April 4 2015, 16:55:23 UTC

на південь-схід від монреалю таких доріг повно

... )

Reply

odziuba April 4 2015, 17:54:28 UTC
Де конкретно і за межами якого міста була зроблена така фотка, на якій як ви написали (на південь-схід від Монреалю таких доріг повно)? Якщо це під'їзд до якогось кар'єру то одна справа, однак, повторюю, за декілька років подорожей по Квебеку та Онтаріо (на схід, захід, північ та південь від Монреалю), доріг загального користування в межах сіл чи міст, та доріг, які сполучають міста чи села поганої якості я не бачив (як я вже говорив за виключенням Монреалю та Лавалю, хоча і там дороги набагато кращі ніж в Києві). Є ґрунтові дороги посипані щебінкою, в національних парках, тобто лісові дороги, однак видавати їх за дороги громадського користування це просто смішно. Є льодові дороги, що існують в зимовий час на місті поромних переправ (наприклад Гудзон -ОКА), однак то взагалі інша справа, хоча лід і рівний. Об'єктивно, є тріщини на дорогах, візуально видно, при русі вони не помітні. В США та Європі також можна найти також купу доріг поганої якості, закинуті дороги, дороги в національних парках, технічні дороги, підтримувати які просто ( ... )

Reply

brave_deer April 4 2015, 23:30:52 UTC

Дане фото - то десь 30-35 км на півд.схід від монреалю, там поселення індіанців, називається Канаваке (здається). На вигляд воно було як рідконаселене селище, між будинками (хоча самі будиночки досить  дебелі) там було по пів км. Знайомі пояснювали, що індіанці в квебеку живуть найбільш круто, ніби не платять податків, та й уряд їм всіляко допомагає. Ну може в тому місці вони багато й не їздять. Просто я на той момент уявляв собі щось схоже на ЮС-івську резервацію по "пригнічуванню корінного населення" із вилизаним асвальтом та казино обабіч. Ну то таке, носило мене не там де треба :)
На рахунок "льодових доріг" - круто, не бачив (їздив у квебек  тільки в теплий сезон в ліс на заробітки і був 2 рази в листопаді на екскурсії - був собачачий холод)
Доречі на рахунок обмеження макс швидкості - начебто в пн. америці воно все-таки вираховується  із критеріїв безпеки руху/стану дорожнього полотна . Мені просто здалось, що є певна кореляція між ідеальним понкриттям і широкими смугами на хайвеях у техасі (макс. приблизно 130 км на год) і ( ... )

Reply

odziuba April 5 2015, 00:15:28 UTC
Так, селище називається Канаваке, я там також пару разів бував (http://odziuba.livejournal.com/20434.html), однак дорога на фото не з самого селища, а скоріше технічна дорога збоку від каналу на маленькому острівці біля Канаваке, я туди не доїхав. До речі, індіанцям пільги дає не Квебек (який сам в боргах по вуха у решти Канади з своїм соціалізмом) а уряд Канади. Податків ніяких тому в Канаваке знаходяться офіси більшості інтернет казино, безкоштовне навчання в університеті та ще багато чого фінансує уряд, тільки індіанці користуються не всім, а відсутність податків використовують для продажу дешевих цигарок та бензину (хоча з бензином обнагліли, ціна часто вища ніж в Монреалі, а в Монреалі одна з найвищих в Канаді). В льодовій дорозі нічого такого нема, платиш 7 доларів і на легковушці переїзжаєш річку св. Лаврентія по льоду. Відносно обмеження швидкості 100 км на годину існує декілька думок. Перша, на мій погляд найбільш реальна, це те, що тут півроку зима зі снігом (у нас ( ... )

Reply

brave_deer April 5 2015, 01:39:58 UTC
Порівняно з україною чи канадою - жарко майже цілий рік (хоча вночі деколи буває досить холодно). В містах, як і в україні, загазоване повітря (в монреалі повітря було немов у лісі), ну і деколи в специфічних кварталах стрілянина вночі. А так, вартість життя така як в україні 2-3роки тому(житло навіть дешевше), а заробляти (без місцевого диплому) можна разів в2-3 більше.

Reply

odziuba April 5 2015, 03:05:58 UTC
О прикольно, країна без зими, після цьогорічної канадської зими таке важко уявити :) Мені знайомі мексиканці розповідали (Монреалі їх повно, на соціалі сидять), що в Мехіко машину можуть вкрасти прямо на світлофорі поки чекаєш зеленого світла, прибігає чувак з пістолетом і каже вилазь, це вже моє авто. Поліції пофіг, не ловлять взагалі нікого і нічого. Не знаю наскільки правда, чи може таке бути? А за дипломи я також чув, що мексиканські фірми дуже падкі на іноземців, з іноземним дипломом (американський чи європейський) можна отримувати реально круті гроші не напружуючись. Відносно Монреалю, місто реально як санаторій (повітря дуже чисте), ну і звісно не для роботи а більше для тусовок. Зустрічав декількох людей які переїзджали з Торонто, питаю "навіщо, міняєте шило на мило", кажуть за "європейськими цінностями" при уточненні виявляється, що на соціалку сідають щоб не працювати, дурнуватий квебекський соціалізм добиває економіку провінції :(

Reply


Leave a comment

Up