Трамвайне питання, вулиця Вахнянина

Sep 30, 2017 08:51




Як на мене, шматочок раю на землі, і сюди ще й ходить трамвай. Чого ще бажати? Невелика «блискавка» на тему відкриття після ремонту трамвайної кінцевої на вулиці Вахнянина.


За час ремонту тут (зважаючи на гарний стан рейок) лише облаштували зупинку.



На зупинці облаштували навіс від негоди і підвищену платформу. Остання - під рівень першої сходинки трамваю.  Але є один нюанс.



Можна було обійтися без цієї щілини? (для унаочнення: шкара 43 розміру). Особливого ризику провалитися у неї немає, але це якщо ви дивитеся під ноги. Втім, це не завжди є очевидною проблемою: час від часу трамваї просто так розвертаються через другу колію.



Дивно, але не дуже зручно.
Перші дні після пуску робітники потроху підварювали рейки. До пуску зробити це було слабо?



[П’ятихвилинка політоти.]
Останнім часом диванних патріотів Львова бісить пам’ятник радянським воїнам - визволителям Львова від нацистів, на розі Стрийської/Боя-Желенського. Кілька місяців тому з нього зняли шильдики радянських орденів у рамках декомунізації, але «активістам» цього мало - лише повний зніс. У мене питання до тих з них, хто це побачить. Пам’ятник радянським солдатам вам спокою не дає.



А як щодо меморіалу «польським орлятам» на Личаківському цвинтарі? Це навіть гірше, ніж пам’ятник, це - ворожі солдати, хоч і добровольці. Поховані у Львові, який вони щиро вважали «ісконно польским містом». Які стріляли і вбивали тих, хто боровся за Україну.
ІМХО, якщо визначати, що з цих двох об’єктів треба терміново демонтувати і відправити у «їх улюблену країну», то я б все ж почав з «орлят». Благо, кордон недалеко. А що ви скажете?


Менше з тим, у рамках цього допису хотілося б висвітлити один цікавий для практики містобудування факт. За кілька днів після пуску лінії нагорі, на вулиці Банаха, почався невеликий ремонт колектора ливневої каналізації (з ним щось не так, під час зливи ллється не в нього, а З нього). Робітники змушені були обмежити проїжджу частину по напрямку «в бік трамваю» десь до 2-х метрів, зрізавши асфальт над люком:



Можливо, тут навіть менше двох метрів, в мене не було при собі рулетки. АЛЕ. ТУТ ЦІЛКОМ СПОКІЙНО ЇЗДЯТЬ АВТОМОБІЛІ:



Ба, навіть мікроавтобуси:



У новому ДБНі для вулиць і доріг зазначена мінімальна ширина смуг у 2,7 метри (було мінімум 3,5). Як можна побачити із цього цілком життєвого прикладу, це - не межа. Треба менше - можна зробити менше. В розумних мірах, звісно, але все ж цікавий факт для будівництва проїжджих частин вулиць в містах.
Усім доброг часу доби =)

ремонт, трамвай, містобудування, огляд, Львів

Previous post Next post
Up