Пляж №3 на Цнянскім вадасховішчы. Пабудаваны!

Jun 05, 2015 11:32

Нарэшце, 6 год пасля таго, як я скончыў праект гэтага куска і 2 гады з моманту будоўлі, я здолеў даехаць 2 кіламетры да аб'екту ( Read more... )

2009, 2015, Беларусь, мае праекты, архітэктура

Leave a comment

lazyest June 5 2015, 11:34:22 UTC
Роварныя дарожкі гэта суцэльны кур'ёз (8 А на грыбкі каля вады вельмі зручна ўзімку прыязжаць, ёсьць куды тэрмас з гарбатай прыткнуць (8

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 12:31:44 UTC
давай падрабязней чаму курʼёз!?:)

Reply

lazyest June 5 2015, 12:38:22 UTC
Ну блін, з развязкамі, раздзяляльнай паласой etc. Сьмеху варта (8

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 12:48:03 UTC
слухай, ну па СНБ напісана пра раздзяляльную паласу.
развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу.
Ці добра зроблены развязкі?
А як трэба?
Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так?
Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт!
Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары?
Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты

Reply

lazyest June 5 2015, 13:29:08 UTC
Ну адразу, калі гэта рэкрэацыя то лепш зрабіць прастую якасную асфальтавую дарожку, без бардзюраў, разметкі, развязак, раздзяляльных палосаў етц. Атрымаецца ў тры разы даўжэйшая, напэўна.

Далей, гэтая дарожка амаль усіма ўспрымаецца выключна як спосаб дагнаць колькасьць веладарожкаў на райн да патрэбнай лічбы без аніякіх мэтаў. Бо там на квадратны кілямэтр напэўна дарожак як у палове Менску.

Пацан ля лезе ці лезе - ніяк разьдзяляльная паласа і разьвязка не паўспрыяе, тут справа ў бацьках і то ўсё роўна палезе, калі гэта рэкрэацыйная зона. Трэба проста адразу вешаць на ўезьдзе ліміт хуткастьці і сачыць за выкананьнем. А тым хто лосіць зрабіць крыху падалей простую дарожку, на якую усе будуць ведаць як патрапіць.

Калі ў СНБ напісана глупства - то навошта такі СНБ? (8

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 13:46:17 UTC
ты ж ведаеш, што такое "межы працы"? Праца вядзецца кускамі, бо такія кавалкі прыходзяць ад замоўцы, у якога няма грошай на ўсё вадасховішча цалкам. Ты ня здолен зрабіць усё. Ты можаш праектаваць у межах кавалка зямлі.
Дык калі мэта-роварная дарожка вакол Цнянскага, дык рабіць яе ці не??
Так што толькі кавалкамі!
Межы праекту бачны на першым малюнку.
Бардзюры запраектаваны ў адным узроўні з асфальтам, як і мае быць. Без бардзюраў у Беларусі не абыходзяцца. Пабудавана кепска, але лепей, чым на Пляжы 4.
Ну а яшчэ адна роварная хуткасная тут навошта? І дзе яе пракласці? І куды?
Дарэчы, як я і напісаў, роварную дарожку наогул не хацелі рабіць, бо грошы. Зусім. Нуль метраў. Так што лічы, гэта мая ініцыятыва

Reply

lazyest June 5 2015, 13:54:36 UTC
Я ад першага разу зразумеў (8
А што да хуткаснай дарогі, то заўсёды еду там у накірунку Навінак-Зацані-Ждановічаў-Каменай Горкі. Апошнія пару год праз гэтыя дарожкі, даводзіцца рызыкаваць.
Бардзюр - гэта прыкмета гораду для беларусаў, я ведаю, іначай гэта нібыта ў вёсцы будзе.

Для мяне асабіста лепшы варыянт веладарожкі вакол Цнянкі - простая радыяльная асфальтаваная дарога ў два метры шырынёй. Без нават разметкі, з забаронай на заезд машынаў. Усё.

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 12:54:01 UTC
між іншым, развязкі ля каналу я не рабіў наогул. там нейкі часовы варыянт спалучэння з іншай роварнай дарожкай...

Reply

lazyest June 5 2015, 13:34:44 UTC
Ну нават і так. Я ж, разумей, ня тое каб на цябе з нейкай прэтэнзіяй, проста на погляд мой абывацельскі, асаблівай нагоды на тое, каб гэтым ганарыцца, няма. Так, неблагая дарожка, аднак з усіма звычайнымі фішкамі БССР, то бок зніадкуль ўнікуды, кампанейшчынская ў сэнсе не сістэмная праца, а выкананьне тэрміновага загаду партыі і гэтак далей. І ў гэтым амаль уся краіна.

Reply


Leave a comment

Up