слухай, ну па СНБ напісана пра раздзяляльную паласу. развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу. Ці добра зроблены развязкі? А як трэба? Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так? Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт! Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары? Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты
Ну адразу, калі гэта рэкрэацыя то лепш зрабіць прастую якасную асфальтавую дарожку, без бардзюраў, разметкі, развязак, раздзяляльных палосаў етц. Атрымаецца ў тры разы даўжэйшая, напэўна.
Далей, гэтая дарожка амаль усіма ўспрымаецца выключна як спосаб дагнаць колькасьць веладарожкаў на райн да патрэбнай лічбы без аніякіх мэтаў. Бо там на квадратны кілямэтр напэўна дарожак як у палове Менску.
Пацан ля лезе ці лезе - ніяк разьдзяляльная паласа і разьвязка не паўспрыяе, тут справа ў бацьках і то ўсё роўна палезе, калі гэта рэкрэацыйная зона. Трэба проста адразу вешаць на ўезьдзе ліміт хуткастьці і сачыць за выкананьнем. А тым хто лосіць зрабіць крыху падалей простую дарожку, на якую усе будуць ведаць як патрапіць.
Калі ў СНБ напісана глупства - то навошта такі СНБ? (8
ты ж ведаеш, што такое "межы працы"? Праца вядзецца кускамі, бо такія кавалкі прыходзяць ад замоўцы, у якога няма грошай на ўсё вадасховішча цалкам. Ты ня здолен зрабіць усё. Ты можаш праектаваць у межах кавалка зямлі. Дык калі мэта-роварная дарожка вакол Цнянскага, дык рабіць яе ці не?? Так што толькі кавалкамі! Межы праекту бачны на першым малюнку. Бардзюры запраектаваны ў адным узроўні з асфальтам, як і мае быць. Без бардзюраў у Беларусі не абыходзяцца. Пабудавана кепска, але лепей, чым на Пляжы 4. Ну а яшчэ адна роварная хуткасная тут навошта? І дзе яе пракласці? І куды? Дарэчы, як я і напісаў, роварную дарожку наогул не хацелі рабіць, бо грошы. Зусім. Нуль метраў. Так што лічы, гэта мая ініцыятыва
Я ад першага разу зразумеў (8 А што да хуткаснай дарогі, то заўсёды еду там у накірунку Навінак-Зацані-Ждановічаў-Каменай Горкі. Апошнія пару год праз гэтыя дарожкі, даводзіцца рызыкаваць. Бардзюр - гэта прыкмета гораду для беларусаў, я ведаю, іначай гэта нібыта ў вёсцы будзе.
Для мяне асабіста лепшы варыянт веладарожкі вакол Цнянкі - простая радыяльная асфальтаваная дарога ў два метры шырынёй. Без нават разметкі, з забаронай на заезд машынаў. Усё.
Ну нават і так. Я ж, разумей, ня тое каб на цябе з нейкай прэтэнзіяй, проста на погляд мой абывацельскі, асаблівай нагоды на тое, каб гэтым ганарыцца, няма. Так, неблагая дарожка, аднак з усіма звычайнымі фішкамі БССР, то бок зніадкуль ўнікуды, кампанейшчынская ў сэнсе не сістэмная праца, а выкананьне тэрміновага загаду партыі і гэтак далей. І ў гэтым амаль уся краіна.
Reply
Reply
Reply
развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу.
Ці добра зроблены развязкі?
А як трэба?
Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так?
Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт!
Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары?
Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты
Reply
Далей, гэтая дарожка амаль усіма ўспрымаецца выключна як спосаб дагнаць колькасьць веладарожкаў на райн да патрэбнай лічбы без аніякіх мэтаў. Бо там на квадратны кілямэтр напэўна дарожак як у палове Менску.
Пацан ля лезе ці лезе - ніяк разьдзяляльная паласа і разьвязка не паўспрыяе, тут справа ў бацьках і то ўсё роўна палезе, калі гэта рэкрэацыйная зона. Трэба проста адразу вешаць на ўезьдзе ліміт хуткастьці і сачыць за выкананьнем. А тым хто лосіць зрабіць крыху падалей простую дарожку, на якую усе будуць ведаць як патрапіць.
Калі ў СНБ напісана глупства - то навошта такі СНБ? (8
Reply
Дык калі мэта-роварная дарожка вакол Цнянскага, дык рабіць яе ці не??
Так што толькі кавалкамі!
Межы праекту бачны на першым малюнку.
Бардзюры запраектаваны ў адным узроўні з асфальтам, як і мае быць. Без бардзюраў у Беларусі не абыходзяцца. Пабудавана кепска, але лепей, чым на Пляжы 4.
Ну а яшчэ адна роварная хуткасная тут навошта? І дзе яе пракласці? І куды?
Дарэчы, як я і напісаў, роварную дарожку наогул не хацелі рабіць, бо грошы. Зусім. Нуль метраў. Так што лічы, гэта мая ініцыятыва
Reply
А што да хуткаснай дарогі, то заўсёды еду там у накірунку Навінак-Зацані-Ждановічаў-Каменай Горкі. Апошнія пару год праз гэтыя дарожкі, даводзіцца рызыкаваць.
Бардзюр - гэта прыкмета гораду для беларусаў, я ведаю, іначай гэта нібыта ў вёсцы будзе.
Для мяне асабіста лепшы варыянт веладарожкі вакол Цнянкі - простая радыяльная асфальтаваная дарога ў два метры шырынёй. Без нават разметкі, з забаронай на заезд машынаў. Усё.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment