Пляж №3 на Цнянскім вадасховішчы. Пабудаваны!

Jun 05, 2015 11:32

Нарэшце, 6 год пасля таго, як я скончыў праект гэтага куска і 2 гады з моманту будоўлі, я здолеў даехаць 2 кіламетры да аб'екту ( Read more... )

2009, 2015, Беларусь, мае праекты, архітэктура

Leave a comment

Comments 20

lazyest June 5 2015, 11:34:22 UTC
Роварныя дарожкі гэта суцэльны кур'ёз (8 А на грыбкі каля вады вельмі зручна ўзімку прыязжаць, ёсьць куды тэрмас з гарбатай прыткнуць (8

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 12:31:44 UTC
давай падрабязней чаму курʼёз!?:)

Reply

lazyest June 5 2015, 12:38:22 UTC
Ну блін, з развязкамі, раздзяляльнай паласой etc. Сьмеху варта (8

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 12:48:03 UTC
слухай, ну па СНБ напісана пра раздзяляльную паласу.
развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу.
Ці добра зроблены развязкі?
А як трэба?
Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так?
Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт!
Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары?
Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты

Reply


lazyest June 5 2015, 14:04:16 UTC
я калісьці тутбаю пісаў http://auto.tut.by/news/exclusive/309251.html

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 14:46:09 UTC
праект зроблены за некалькі год да указу пра дарожкі:)
пра тое, што пачынаюцца і скончваюцца нічым, дык зразумела, што гэта з-за бюджэту. А архітэктар робіць невялічкае часовае спалучэнне новай роварнай і старага тратуару.
так што не рубі. Неяк інакш немагчыма зрабіць, пакуль на паркі не выдаткоўваюць па 20 000 000 $ за кожны.

Reply

lazyest June 5 2015, 15:14:47 UTC
ну ок. На анлянеры на такую нагоду ёсьць смайлік
... )

Reply


yozas_gubka June 5 2015, 16:25:46 UTC
не быў там ніколі:)

Reply

mi_ku_apx June 5 2015, 16:59:58 UTC
файны камент!! :)

Reply


czyk June 6 2015, 15:39:55 UTC
Веластаянкі - найгоршыя з магчымых.
У праекце закладзены сьметнік для выгнутых колаў?

Reply

mi_ku_apx June 7 2015, 18:28:36 UTC
:)
я мог выкарыстоўваць толькі гатовыя беларускія.
гэтыя былі адзінымі ў беларусі ў 2008 годзе!!!

Reply

czyk June 7 2015, 18:44:20 UTC
Проста іх наяўнасьць больш шкодная за іх адсутнасьць.

У тыя часы ўжо сустракаліся правільныя канструкцыі: http://blrovar.blogspot.com/2010/09/13.html?m=1.

Наўрад ці гэта ўжо залежыць ад вас, але гэтыя колаўторквалкі трэба безумоўна прыбраць з гэтага сымпатычнага месца.

Reply

mi_ku_apx June 7 2015, 18:46:33 UTC
я ж кажу, што альтэрнатывы не было.
я шукаў-шукаў.
а дастаць іх справа 2 хвілін

Reply


czyk June 7 2015, 18:49:01 UTC
Веладарожка ў любым варыянце ня мусіць заканчвацца кальцом. Калі сканчаецца зона адказнасьці архітэктара, трэба яе проста выводзіць на ходнік, грунтоўку, сьцежку ці што там ё. Тым больш на Цнянцы, якач сама па сабе кальцавая веладарожка =).

Reply

mi_ku_apx June 7 2015, 19:03:59 UTC
на ўсходняй мяжы ж так і зроблена па праекце?!:)
а да маста на выспу-праз ходнікі.
звярніце ўвагу на тое, што прает рабіўся ў 2008. Я сядзеў і глядзеў хто там ходзіць. Дык за гадзіну ўлетку быў адзін раварыст і чалавек 10 пешшу. І паглядзіце што зараз. Гэта павелічэнне разоў у 20-30! Ці мог я гэта прадугледзіць у 2008? Мне тады казалі, што роварная дарожка не патрэбна зусім!

Reply


Leave a comment

Up