слухай, ну па СНБ напісана пра раздзяляльную паласу. развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу. Ці добра зроблены развязкі? А як трэба? Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так? Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт! Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары? Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты
праект зроблены за некалькі год да указу пра дарожкі:) пра тое, што пачынаюцца і скончваюцца нічым, дык зразумела, што гэта з-за бюджэту. А архітэктар робіць невялічкае часовае спалучэнне новай роварнай і старага тратуару. так што не рубі. Неяк інакш немагчыма зрабіць, пакуль на паркі не выдаткоўваюць па 20 000 000 $ за кожны.
Веладарожка ў любым варыянце ня мусіць заканчвацца кальцом. Калі сканчаецца зона адказнасьці архітэктара, трэба яе проста выводзіць на ходнік, грунтоўку, сьцежку ці што там ё. Тым больш на Цнянцы, якач сама па сабе кальцавая веладарожка =).
на ўсходняй мяжы ж так і зроблена па праекце?!:) а да маста на выспу-праз ходнікі. звярніце ўвагу на тое, што прает рабіўся ў 2008. Я сядзеў і глядзеў хто там ходзіць. Дык за гадзіну ўлетку быў адзін раварыст і чалавек 10 пешшу. І паглядзіце што зараз. Гэта павелічэнне разоў у 20-30! Ці мог я гэта прадугледзіць у 2008? Мне тады казалі, што роварная дарожка не патрэбна зусім!
Comments 20
Reply
Reply
Reply
развязкі для таго, каб ровар заставаўся на роварнай дарожцы, але мог паехаць і направа і налева. Як да Мірашнічэнка, так і да мысу.
Ці добра зроблены развязкі?
А як трэба?
Наогул, здаецца, у Менску гэта адзіныя развязкі, так?
Ну калі дрэнна, дык давайце разам распрацоўвать ідэальны варыянт!
Май на ўвазе, што гэта рэкрэацыя, а не транспортная інфраструктура. Можа з гэтага пункту і добра, што шмат метраў дарожкі на гектар і што дзякуючы раздзяляльнай паласе пад колы не лезе пасан на трохколавым ровары?
Я адказаў ня маю. Гэта ўсё пілотныя праекты
Reply
Reply
пра тое, што пачынаюцца і скончваюцца нічым, дык зразумела, што гэта з-за бюджэту. А архітэктар робіць невялічкае часовае спалучэнне новай роварнай і старага тратуару.
так што не рубі. Неяк інакш немагчыма зрабіць, пакуль на паркі не выдаткоўваюць па 20 000 000 $ за кожны.
Reply
( ... )
Reply
Reply
Reply
У праекце закладзены сьметнік для выгнутых колаў?
Reply
я мог выкарыстоўваць толькі гатовыя беларускія.
гэтыя былі адзінымі ў беларусі ў 2008 годзе!!!
Reply
У тыя часы ўжо сустракаліся правільныя канструкцыі: http://blrovar.blogspot.com/2010/09/13.html?m=1.
Наўрад ці гэта ўжо залежыць ад вас, але гэтыя колаўторквалкі трэба безумоўна прыбраць з гэтага сымпатычнага месца.
Reply
я шукаў-шукаў.
а дастаць іх справа 2 хвілін
Reply
Reply
а да маста на выспу-праз ходнікі.
звярніце ўвагу на тое, што прает рабіўся ў 2008. Я сядзеў і глядзеў хто там ходзіць. Дык за гадзіну ўлетку быў адзін раварыст і чалавек 10 пешшу. І паглядзіце што зараз. Гэта павелічэнне разоў у 20-30! Ці мог я гэта прадугледзіць у 2008? Мне тады казалі, што роварная дарожка не патрэбна зусім!
Reply
Leave a comment