30

Mar 06, 2005 16:38


אני בן 30 (נכון לשלשום). המסיבה היתה מעולה (למרות כמה בעיות קלות ( Read more... )

Leave a comment

Re: הוליווד. menschkite March 6 2005, 13:38:02 UTC
זה היה לי (ולדעתי גם לאחרים) חזק ואינטנסיבי מהאקסטות והמדמא הקודמים שלי. בכל מקרה, עד כה, יומיים אחרי, לא חוויתי דאון. גם בפעמים הקודמות זה לא קרה. יש תשישות פיסית, אבל המצב רוח שלי טוב ועדיין מאוד נרגש מהחוויה. אני מנסה לשמר כמה דברים שקיבלתי שם. אולי זה עניין של אופי, בדרך כלל כשדברים טובים נגמרים (לא כולם: טיולים בחו"ל כן, התאבהויות לא) אני לא מתבאס מזה שנגמר, אלא מודה ושמח שהיה. תודה על דאגה שלא לצורך

המסיבה היתה מסיבה בדרום, אחת מסדרת מסיבות חודשיות שעושה עיתון מקומי שאני קשור אליו. היא פתוחה וחינם לכולם, ולכן באים לשם גם הפרחחים שבצעירי המקום. הקו המוסיקלי הוא די אקלקטי, כי אנחנו מביאים תקליטנים שונים (מפה ומשם), אבל הוא בדרך כלל לא כולל טראנס (אם כי אולי אנחנו צריכים להיות יותר מנומסים אליהם ולתת להם גם ליהנות, אנחנו רוצים שאנשים ישמחו וגם זה בסך הכל גם בשבילם, מסכנים שאין להם אלטרנטיבה בשישי בערב)
בשבילי הרימיקס הנ"ל לסטריטס (אתה מכיר אותו? אם לא, אתה חייב!) הוא לא רק אחד הקטעים האהובים עלי אי פעם ואחד הכי מרגשים אותי ואחד משירי ההאוס (אפשר לקרוא לזה כך?) היחידים שאני אוהב, אלא גם השיר שהכי מקושר אצלי לאקסטה. הטקסט מדבר על זה (על האי הראשון שלו) והמוסיקה חיה את זה, עם הקצב ארבע על ארבע והווקאלס והפסנתר המרגשים והרפטטיביים. זה כל כך חזק מבחינתי, שהפסקתי את הפסקה הקודמת באמצע כדי לשים את השיר :)

Reply


Leave a comment

Up