Учора до нас приєдналися 12 журналістів. Ми переконані, що кілька з них прийшли завдяки анонсам в Твіттері:)
Не хочеться зловживати Вашою увагою, але для історії Medianext дозволимо собі поставити тут прес-реліз.
22 жовтня 2009, Київ
Прес-реліз
У четвер, 22 жовтня, в інформаційному агентстві УНІАН відбулася прес-конференція «Європейська перспектива розвитку сучасних медіа».
У прес-конференції взяли участь П’єт Беккер, експерт зі стратегії розвитку медіа (Нідерланди), Джош ЛяПорте, старший менеджер програм Європейського центру журналістики (Нідерланди), Kостянтин Квурт, Голова Правління МГО «Інтерньюз-Україна», Андрій Кулаков, директор з програмної діяльності МГО «Інтерньюз-Україна», Віталій Мороз, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна».
П’єт Беккер окреслив сучасні тенденції розвитку медіа в Європі та наслідки фінансової кризи для медіа-сектору. Зокрема, як зазначив голландський експерт, рецесія призвела до скорочення кількості безкоштовних газет до однієї, максимум двох у країнах Європи.
П’єт Беккер оцінив і українські перспективи. На його думку, головна проблема українського медіа ринку, зокрема друкованих видань, - це не фінансова криза. Причина негараздів медіа - політизація ситуації в Україні й заполітизованість медіа-сфери. Усе це відлякує великих рекламодавців та інвесторів. Голландський медіа-консультант наголосив на бурхливому розвитку нових медіа та он-лайн ресурсів. Він переконаний, що стратегія їхнього успіху - у поєднанні багатьох фінансових інструментів. Сучасні веб-ресурси мають спиратися і на рекламу, і на передплатні сервіси, які мають надавати преміум-контент чи послуги, і на електронну комерцію.
Якраз підхід передплатних сервісів надає надзвичайно широкий простір для експериментів і винаходів нових успішних бізнес-моделей. За його словами: «Зажди існує мінімум 20 способів, як онлайн-медіа можуть заробити гроші».
Прес-конференція, як і публічна лекція для журналістів і медіа-експертів П’єта Беккера, відбулась в рамках проекту MediaNext.Розвиток нових медіа в Україні.
Віталій Мороз, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», оголосив про здобутки проекту MediaNext за перші шість місяців роботи. Спрямований на впровадження інновацій для українських медіа, проект задає стандарти сучасних знань для журналістів. Вже сьогодні до проекту долучилися 156 журналістів і редакторів по всій Україні. 12 двохденних навчальних сесій в 6 регіонах створили середовище медіа-інноваторів.
«Такі ініціативи учасників проекту MediaNext як журналістські флеш-моби (створення журналів за 24 години), формування журналістських спільнот навколо онлайн-ресурсів на регіональному рівні змінюють ландшафт медіа в Україні», переконаний Віталій Мороз.
Контакти: Віталій Мороз 063 700 22 66 vmoroz(at)internews.ua
Ольга Сушицька 067 243 63 55 osushytska (at)internews.ua
Телекритика побачила цю прес-конференцію
ось так