Під час нашого спілкування П'єт Беккер виявився відкритою і цікавою людиною. Більше того, як більшість голландців, П'єт постійно їздить на велосипеді. Більш того, кілька років тому, він мандрував колишньою Югославією, Болгарією та Румунією на велосипеді впродовж більш як місяця.
Що можна буле дізнатися у П'єта?
- яка стратегія краща для онлайн-видань, платний контент, після введення якого 90% аудиторії буде втрачано, чи безкоштовний контент з рекламою?
- якими є емоційні зв'язки у читачі з різними видами оффлайн та онлайн видань?
- чому журналісти вже do not care хто їхня аудиторія, і що є головною оцінкою роботи для журналіста?
- чому не варто боятися розміщувати у себе рекламу з точки зору втрати аудиторії?
- які 4 головні питання мають поставити собі редактори традиційних медіа, створюючи онлайн-версію видання?
фото звідси