Трамвайні покатеньки на Лівому березі

Mar 08, 2020 17:05

Череду сталкерських звітів довелося перервати. І не тому, що ніхто не кличе на круті заброшки (хоча і через це також), а тому що цього тижня відзначав 37-й День народження і за новою традицією потрібно було подарувати собі якусь цікаву екскурсію. Ну а оскільки екскурсії на абандони майже не організовують, вирішив взяти участь у цивільному заході. Але в якому?! Започаткував нову традицію в 2017-му екскурсією по виставковому комплексу «Експоцентр України» із відвідуванням головного павільону і закинутого макету вугільної шахти. В 2018-му безкоштовно відвідав музей X-XI ст. "парк «Київська Русь»". Минулого року була епічна екскурсія по підземній річці Клов. А цього разу натрапив на трамвайні покатеньки. Так - це не новинка для мене. Але чому б і ні?! Все-таки епічний захід, оскільки передбачав екскурсії по музею громадського транспорту (в якому, правда, я вже був у 2013-му) і Дарницькому трамвайному депо. Плюс - поїздка по лівобережним лініям на рідкісному трамваї К1М6.



1. Трамвайні покатеньки були насиченими і цікавими.

Сам формат транспортних покатеньок для мене не новий - протягом 2007-2012 я брав участь в автобусних, тролейбусних і трамвайних покатеньках. Причому, не лише в київських. І на трамваї по Києву катався (теж до 8 березня). І музей громадського транспорту відвідував. Але на трамваї К1М6 ще не їздив. Та й троєщинські маршрути не об'їздив повністю.



2. Дарницьке трамвайне депо, по якому очікується екскурсія. Ну і поїдемо, звичайно, на трамваї саме цього депо.



3. Почекав інших учасників екскурсії. Виявилось, що місце зустрічі було в іншому місці. І ось, подали трамвай зі святково налаштованим маршрутовказником.



4. Всупереч очікуванням народу зібралось багато. Хоча багатосекційний трамвай був напівпорожнім.



5. Їдемо! (Ракурс прикольний, еге ж?!)



6. Малоповерховий мікрорайон Червоний хутір на фоні урбаністичного Харківського масиву.



7. Фотостоп на кінцевій зупинці біля станції метро «Червоний хутір». «Цивілізація» на межі міста: з однієї сторони - приватний сектор, з іншої - ліс.



8. Спершу покатались на трамваї КТ3UA "Кобра" №411, який був переданий із депо ім. Шевченка.



9. Транспортна тусовка.



10. Проїжджаємо повз Дарницький залізничний вокзал і новий недобудований вокзальний комплекс.



11. Сувеніри учасникам покатеньок.



12. Дороги по-київськи: трубопровід посеред траси.



13. Залізнична станція «Дарниця».



14. Адміністративна будівля Дарницького трамвайного депо. Як розповідали, це єдине трамвайне депо в Києві з кімнатами для відпочинку. Перший виїзд з депо - близько 5ї ранку. Останній заїзд - о 2-й ночі.



15. Цікаво, що там фактично два депо: стара (з 1959-го) і нова територія (з 1990-го). А поруч ще служба колії та музей громадського транспорту.



16. Наступним номером програми була екскурсія в музей транспорту.



17. В музеї пасажирського транспорту я вже був. Тому окремо робити огляд не буду. Хто захоче, може почитати звіт семирічної давнини (для перегляду з України необідно скористатись VPN або проксі).



18. Макети транспорту.



19. В музеї можна погортати фотоальбоми.



20. Фотографії тролейбусів, що експлуатувались в Києві.



21. Škoda 15Tr, які я ще застав.



22. Контроллер і стоянкове гальмо.



23. Зособи управління трамваєм-снігоочисником.



24. Контроллер і перемикач реверсу (вибачайтесь, якщо помилився з назвою). Трамвай може їхати вперед і назад з однаковою швидкістю(!).



25. Альбом з трамваями. Шкода, музейної техніки в Києві фактично нема.



26. Був помічений раритетний автомат з водою.



27. Стара територія депо з трамваями, підготовленими для екскурсії.



28. Трамваї К1М.



29. Службові трамваї.



30. Двохкабінний трамвай техдопомоги.



31. Татри Т3.



32. Непрацюючі Татри Т6Б5.



33. Індустріальний краєвид з градильнею Дарницької ТЕЦ.



34. Трамвай-поливалка.



35. Залізнично-трамвайний електровоз.



36. Учбовий вагон Tatra T3.



37. Особливість - двомісна кабіна.



38. В салоні для наочності винесені контактори і прискорювач. При їзді гупкіт і іскри!



39.



40. Прискорювач.



41. Всередины пыскопосипального трамваю.



42. Ворота депо.



43. Переходимо зі старої території депо на нову.



44. Малюнок в фойє.



45. Богдан TR843 (БКМ 843). Що у нього від «Богдану» це ще питання.



46. Святая святих будь-якого депо - цех обслуговування. Офіційно у ньому побував вперше.



47. Ого скільки народу!



48. Трамвай К1М6 №511, який підготували до екскурсії.



49. Мийка.



50. Снігоочисник.



51. Цех депо.



52. Далі на огляді був ремонтний цех.



53. Канави для ремонту колісних пар.



54. Кран для підйому візків і колісних пар.



55. Трамвайні колеса.



56. Візок з колісними парами.



57. Цех ремонту тягових двигунів.



58. Ворота цехів і, як я розумію, секцрн для струморозділу.



59. На нас вже чекає трисекційний К1М6.



60. Це трамвай українського виробництва. Існує лише в єдиному екземплярі. Та й побачив його вперше буквально півмісяця тому.



61. Поручні цікаво зроблені. Та й салон сподобався, хоча вагон напівнизькопідлоговий.



62. Проїхали по території депо. Повз екскурсійну Tatra T6B5.



63. Ряд неробочих вагонів.



64. Трамваї Tatra T3.



65. Татри Т6Б5 і Т6А5.



66. З зацікавленістю роздивляються трамваї в депо.



67. Виїзд з цехів.



68. Стали свідками ЧП. Біля депо загорілася машина.



69. Колії до старої території депо.



70. Проспект Гагаріна, на якому колись їздили трамваї, які збиралися замінити тролейбусами. В результаті на ній нема ні трамваїв, ні тролейбусів.



71. Стара і нова забудова Соцміста біля «Чернігівської». Мабуть останні хрущівки таки знесуть?



72. На місці розворотного кільця/кінцевої зупинкуи «Вул. Кибальчича» тепер базар.



73. Без заброшок ніяк. Недобудований пункт технічного обляду трамваїв на кінцевій «Вул. Милославська».



74. Розворотне кільце лівобережного швидкісного трамваю «Вул. Бальзака».



75. На завершення покатеньок був фотостоп у незвичному місці - біля кінцевої станції «Станція міської електрички "Троєщина-2"». Про неї я вже робив огляд (для перегляду з України необідно скористатись VPN або проксі), коли подовжили цю трамвайну лінію.



76. Розворотне кільце «Станція міської електрички "Троєщина-2"» з незвичного ракурсу, який недоступний пересічним перехожим.



77. Кільце побудоване на естакаді. А навколо - дачі і чигирі.



78. Трамвай К1М6 (ліворуч), на якому проїхався вперше, і T3UA "Каштан" (не пам'ятаю, їздив на ньому, чи ні).

Екскурсія затягнулась надовго. Її сміливо можна було розділити на дві, бо дуже втомливо. А може я старію?
Покатеньки сподобались. І знайомі люди все ж були.

Київ, люди, громадський транспорт, покатеньки, трамвай, депо, фотозвіт

Previous post Next post
Up