Небайдужі люди добилися відкриття нормального входу на станцію швидкісного трамваю "Площа Перемоги". Рокзажу як.
1. Що було. У 2011 році ДАІ не дозволило зробити перехід через безцінні 2 смуги дороги, і, щоб відкрити станцію, побудували великий, високий і незручний надземний вестибюль. Крім того, що туди високо підніматися, а ліфти працюють не завжди, він ще й побудований з тієї сторони, куди ніхто не ходить. 80% пасажирів не бажали обходити через вестибюль, і йшли напряму.
2. Напряму - це зістрибнути з платформи на рейки, пропустивши трамвай (або перед носом трамваю), іти вздовж рейок, а потім перебігти безцінні 2 смуги дороги.
Стрибали і здорові і хворі; і вагітні і пенсіонери; і з ходулями і навіть на інвалідних візках! (окремо від візка, за допомогою пасажирів)
Тривало це знущання три роки. 3 вересня "Київські проекти"
kievcityproject все порахували, описали, оформили
такий допис (тут детальніше про проблему), також показали його у фейсбуці раднику мера з транспорту Олександру Каві.
3. Все було тихо.. Аж поки у ніч на 23 вересня під ноги пасажирам накидали каменів!! Перила замастили мазутом. Люди були в шоці!
4. Повісили нудні таблички про небезпеку. Не хочу!
5. Наступного вечора ми з
questrum організувались прибрати каміння з проходу. Прийшли - а там вже один активний борщагівець його прибирає. Менш ніж за годину розчистили прохід. Каміння важкее!
Все це неподобство потрапило в інтернет. Пасажири були злі, коли лазили через камені! Небайдужі люди стояли на станції, збирали підписи за відкриття другого входу.
Ми потрапили в телевізор. Разом з камінням і бідними пасажирами.
Click to view
Тоді ж на сайті Київпастрансу з'явилась
новина про "Вивчення можливості введення в дію другого входу". А каміння згодом прибрали.
А ввечері
questrum, домовившись через фейсбук, пішов на зустріч до директора Київпастрансу Сергія Майзеля. Пару зустрічей - і на початку жовтня потроху почались будівельні роботи. Нас попросили організувати обхід людьми будівництва через верхній вестибюль.
6. Для цього повісили на станції плакати з картинкою проекту. Бо на тих дурних "прохід заборонено" навіть не вказано, що ж там будується!
7. Потім обходити будівництво просила кішечка. Потім серйозний плакат.
8. Але найефективніше людей від будівництва відганяв чувак з гучномовцем! "НА ПЄРЄХООД!!!!". Активне будівництво почалось.
9. А всі 100% людей пішли через наземний вхід. В житті на ньому не було стільки людей, і він ледве переварював такі натовпи.
Будівництво йшло дуже жваво, і 21 жовтня відкрили другий вхід на станцію!
10. Тепер люди з трамваю йдуть прямо, через нові турнікети. Раніше вони тут зістрибували перед трамваєм на колії.
11. Переходять через колії..
12. І через дорогу завдяки новому світлофору.
Станція стала на порядок зручнішою для пасажирів!
У статті
questrum більш детально описав процес:
"О том, как благодаря настойчивости и Facebook удалось победить бюрократию"