У далекому 1974 році у найбільшому райцентрі України Кривому розі Дніпропетровської області метро копати було б негарно раніше ніж у Дніпропетровську. Тому викопали трамвай.
1. Сядемо на трамвай на неясної архітектури станції ім. Гутовського
2. Заходимо на станцію
3. Купуємо красивенні жетончики по гривні за штучку
4. Кидаємо у турнікет, турнікет загорається зеленим
5. І проходимо на станцію
6. Чекаємо на трамвай.
7. Сідаємо. Трамвай як трамвай. Їдемо через нецікаву станцію Міська лікарня. Станція є найновішою (2001)
8. Невдовзі після неї починається найцікавіше - тунель.
9. В трамваї стає темно
10. І позаду бачимо лише світло в кінці тунелю. На відміну від метро, тут можемо сидіти і дивитись в тунель. Він є прямим, тож світло в кінці спостерігаємо дуже довго, поки воно повільно віддаляється.
11. Прибуваємо на станцію Майдан Артема. На станції мокро
12. Станція, як і інші, збудована за стандартами метрополітену, і може вмістити п'ять вагонів метро. А поки тут їздять двовагонні трамваї, дальня частина станції від людей загороджена.
На трамваї на місці таблички з номером розташований додатковий прожектор, який разом з фарами світить в тунелі, і вимикається на станціях. Також криворізькі трамваї мають двигуни більшої потужності, щоб долати опір повітря в тунелі.
13. Після станції знову виїжджаємо на денну поверхню до криворізьких індустріальних пейзажів
14. На станції Дзержинська не виходимо - нецікаво
15. Трамвай знову пірнає в тунель і привозить нас на станцію Будинок Рад. Ми, звісно ж, помічаємо, що, на відміну від попередніх станцій, тут вже лівосторонній рух трамваїв і платформа по центру. До станції тунелі проходять один над одним і міняються місцями. Все тому, що у трамваїв двері лише з однієї сторони. Єдине, до речі, місце в Україні з лівостороннім рухом.
16. Помічаємо також дивний трамвай - одновагонна кобра
17. Наступна станція - Проспект Металургів. На світлі на станціях економлять, тож там доволі темно.
18. І тут під'їжджає дивина - трьохвагонний трамвай
19. Їдемо на єдиному в Україні трійнику. Вже надворі
20. Через міст переїжджаємо через озеро. Праворуч - Криворіжсталь
21. Під'їжджаємо до кінцевої станції Кільцева. Станція у 1986 році побудована як тимчасова, складається з кількох будочок. Але і досі лінію ніяк не продовжать далі.
22. Поруч з станцією Кільцевою проїжджає і нешвидкісний трамвай
23. Зовсім нешвидкісний
24. І наприкінець - вид на трамвайний місток з "парку" Богдана Хмельницького