Олег Сусленко (
kontrolfrik ) просто таки видав квінтесенцію:
В маркетингу є магічне слово, яке діє як закляття, це слово комунікація, після нього всі починають вірити в маркетингову стратегію. В дизайні слово-закляття - креатив, після цього слова клієнт як правило має негайно впасти в макетозатверджувальний транс. В звичайному мистецтві, тобто не в сучасному роль оберега відіграє фраза «мій внутрішній світ». За легендою, після фрази «в цих роботах я хотів/ла передати мій внутрішній світ» всі присутні можуть заприсягтись, шо бачили справжнього художника. Доречи, однією із характерних відмінностей поміж просто мистецтвом і сучасним мистецтвом якраз є те, шо в останньому на хую вертіли «мій внутрішній світ». Так от, у сучасному українському мистецтві завелось слово-закляття, слово-паразит, яке, скажімо, на мене діє нервово-паралітично, це інституція. Як тут не згадати чудесні слова мого шефа з роботи: Сука, курва, блядь, гімно.
звідси >>>