Сьогодні був день відвідин Харківського літературного музею (ХЛМ). Взагалі це крута організація, там всі мають чорний пояс з культуртрегерства і всього в них багато, і всякі різні заходи, і все по-європейському.
Але якщо ви прийдете туди з вулиці, то вас зустріне тьотя в пір"ях (те, що їй років 25 значення в цьому контексті не має), яка скаже: "
(
Read more... )
Comments 7
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Ясно, що на 10гр/квиток неможливо найняти когось зацікавленого, тобто ситуація "вас багато, а я одна" складається об"єктивно.
Можливо цікаво те, що ентузіастичне керівництво (сподіваюсь, що воно таки ентузіастичне і це не моя ілюзія) спрямовує вістря своїх зусиль саме на одноразові заходи, а не на підвищення рівня роботи в стандартному режимі.
Reply
За суттю справи можу сказати, що
1) прийшовши "з вулиці", ви справді можете не потрапити на екскурсію, бо ми прохаємо записуватися на них заздалегідь, адже співробітників у нас не так багато і зараз майже всі вони у відпустках
2) доглядач завжди має бути присутнім у залі під час індивідуальної екскурсії
3) в експозиції "Апокриф" немає ксерокопій, крім колажу на стінах, у вітринах представлені оригінальні видання та рукописи
4) у буклеті електронна адреса вказана на першій сторінці, там, де великими буквами написано "ХЛМ", а також наприкінці - для підписки на новини
Трофименко Тетяна, заступник директора ХЛМ
Reply
"По суті моєї кляузи"
Справа для мене була не в тому чи попаду я на екскурсію. Я писав про психологічну атмосферу, яка виникає в процесі спілкування з працівником на вході (і виході). Мої приклади підібрані для опису цієї атмосфери, їх навряд чи можна було би використати для звернення в комітет захисту прав споживачів. Так їх варто сприймати, хоча це і означає, що змінити ситуацію дуже складно.
Про ксерокопії більш докладно. Колаж на стінах мені якраз дуже сподобався. Для тих хто не був в музеї напишу, що його зроблено під колір старих газет, тому він вигладяє цілком аутентично. З притаманним мені занудством, скажу також, що копії в експозиції все ж є, наприклад копії малюнків, що висять в рамках.
Я погоджуюсь, в буклеті вказана адреса електронної пошти музею. Але, за наявності сторінок музею ВКонткті, ФБ і може ще десь -- це якась незрозуміла лаконічність... Нічого ж не варто було подати всі ці адреси соцмереж, а може також і завести ( ... )
Reply
Reply
Дума про відвідувача літературного музею, якого за занудство забанили.
Reply
Leave a comment