лобізмЗараз ми багато уваги приділяємо питанню government relations і public advocacy як механізмам ефективної взаємодії бізнесу і влади, - пише
Катерина Одарченко.
У процесі практики ясно, що у багатьох є помилкове розуміння GR і лобізму.
Government Relations - це процес комунікації бізнесу (наприклад, компанія А) та органу влади (наприклад, Верховної Ради чи Кабінету Міністрів) з метою досягнення певної мети (наприклад, прийняття певного рішення, що стосується оподаткування сфери бізнесу компанії А). GR фахівець при цьому глибоко аналізує всю регулярну політику і надає компанії варіанти рішень задачі, також в цю роботу можуть входити дослідження, аналітика, переговори, робота в робочих групах, аж до підготовки потрібних законопроектів. Далі в роботу вступає лобіст (ним може бути і профільна асоціація, і політик, і сам GR фахівець. По суті лобізм - це
ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ