в доме рядом жил дедушка, который регулярно жаловался еще при Черновецком, что трамваи скрипят на повороте. проблему решили просто:) инфа от инсайдеров, если совсем детально надо - буду спрашивать. стрелку, естественно, спилили - их недостаток
дякую. будівля КРП знесена для будівництва заїзду на новий міст паралельно Вантовому (опори вже стоять) комплексу Подільского мостового переходу: по ньому авто будуть заїжджати з боку центру на основний міст через Дніпро. Зважаючи на масштаби магістралі - а заїзд має бути мінімум 2 смуги і поворот має бути плавним - і була знесена будівля. на її місці вже встановлюють опори заїзду
питанню Вантового мосту, цього заїзду і ст.м."Суднобудівна" буде присвячено окремий пост. по АС "Поділ", напевно, треба робити запити
щодо вантового мосту, то я знаю про версію заїзду) але всього кілька років тому я тримав у руках розроблений однією проектною студією (вельми наближеною до захисту історичної спадщини)) і погоджений проект двох споруд офісного центру обабіч вантового мосту ;) знаючи, що КРП отримав непогану компенсацію за знесену будівлю, а також знаючи наші реалії я вже давно не такий категоричний у питаннях забудови м. Києва)
ну там ведуться роботи ще з минулого року. тобто будівлю там впихнути реально, але дещо іншого планування. просто ідею естакади з валів зарубили - що добре дуже доречі. іншого варіанту немає)
а стосовно ескізів різних студій... якби я їх всі зібрав, навіть що бачив, - то містом прокотилася б хвиля суїцидів. там більше половини нереального трещу. проекти хмарочосів посеред Дніпра ж бачили?
Отличный материал! Есть предложение для читателей журнала: скинуться деньгами, напечатать пару плакатов с визуализациями и коротким текстом и разместить их на бульваре, чтобы прохожие видели, как должно быть. Потому что сейчас такая ценная информация доступна только малому кругу читателей в интернете. Надо как-то популяризировать идеи, доносить их до масс.
да, картинки есть, скидываться особо не на что - сделать макет и распечатать каждый сколько сможет, хоть цветное, хоть даже ч/б. главное сделать макет ну и потом собраться и порасклеивать по району. много не надо - 20-30 даже хватит.
Цитата: "Цель проекта состояла в том, чтобы молодые специалисты получили возможность разработки реальных территорий города - парков или скверов, которые запланированы городом к преобразованию в 2013-2014 гг. КО «КиевЗеленстрой» также поддержал инициативу, любезно предоставив актуальный список таких мест. В него вошли: бульвар Верхний и Нижний Вал, сквер на ул. Владимиро-Лыбедьская, бульварная часть ул. Горького, сквер на пересечении улиц Коцюбинского и Павловской, парк массива Радужный, бульвар Воровского и другие."
Comments 18
Reply
Reply
Reply
Reply
Вали - хребет Подолу, але дуже хворий, тому і весь організм Поділ виглядає так хворобливо ( ... )
Reply
будівля КРП знесена для будівництва заїзду на новий міст паралельно Вантовому (опори вже стоять) комплексу Подільского мостового переходу: по ньому авто будуть заїжджати з боку центру на основний міст через Дніпро. Зважаючи на масштаби магістралі - а заїзд має бути мінімум 2 смуги і поворот має бути плавним - і була знесена будівля. на її місці вже встановлюють опори заїзду
питанню Вантового мосту, цього заїзду і ст.м."Суднобудівна" буде присвячено окремий пост. по АС "Поділ", напевно, треба робити запити
Reply
але всього кілька років тому я тримав у руках розроблений однією проектною студією (вельми наближеною до захисту історичної спадщини)) і погоджений проект двох споруд офісного центру обабіч вантового мосту ;)
знаючи, що КРП отримав непогану компенсацію за знесену будівлю, а також знаючи наші реалії я вже давно не такий категоричний у питаннях забудови м. Києва)
Reply
а стосовно ескізів різних студій... якби я їх всі зібрав, навіть що бачив, - то містом прокотилася б хвиля суїцидів. там більше половини нереального трещу. проекти хмарочосів посеред Дніпра ж бачили?
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
http://fashionpark.kiev.ua/novosti/n/83
Цитата: "Цель проекта состояла в том, чтобы молодые специалисты получили возможность разработки реальных территорий города - парков или скверов, которые запланированы городом к преобразованию в 2013-2014 гг. КО «КиевЗеленстрой» также поддержал инициативу, любезно предоставив актуальный список таких мест. В него вошли: бульвар Верхний и Нижний Вал, сквер на ул. Владимиро-Лыбедьская, бульварная часть ул. Горького, сквер на пересечении улиц Коцюбинского и Павловской, парк массива Радужный, бульвар Воровского и другие."
То есть, Валы будут реконструировать в 2013-2014?
Reply
Leave a comment