дякую, гарна стаття і прекрасна ідея Вали - хребет Подолу, але дуже хворий, тому і весь організм Поділ виглядає так хворобливо сумно лише, що ніхто і ніколи не дослухаєцця навіть до таких думок, я вже нічого не говоритиму про якісь дії у цьому напрямку щодо руїн біля Житнього, то їм тільки кілька тижнів (зважаючи на довгі вихідні у травні) окремо, думаю, слід говорити про Житній базар, який є таким собі "черевом"(с) Подолу, він волає про зміни, які автоматично потягнуть за собою зміни всього простору і радіусі кількох кварталів неясною виглядає доля мертвої АС Поділ" - хтось явно тримає цю територію для непоганої оборутки крім того доволі жалюгідно виглядає квартал навпроти АС, хоча його фасад по Валах уже відреставрований відрізок від Костянтинівської до Межигірської - це пекельне пекло у будній день: автостоянка, постійний рух траспорту, що обслуговує рундуки у підземеллі, велика гора сміття від діяльності цих же рундуків і постійні автопробки на самих Валах через інтенсивних рух по Межигірській а от від Межигірської і до самого Рибальського мосту - краса і благодать - справжній парк єдине питання: незрозуміло що плануєцця на місці знесеної будівлі КРП ех, дожити би до часів, коли все це стане більш-менш людського вигляду...
дякую. будівля КРП знесена для будівництва заїзду на новий міст паралельно Вантовому (опори вже стоять) комплексу Подільского мостового переходу: по ньому авто будуть заїжджати з боку центру на основний міст через Дніпро. Зважаючи на масштаби магістралі - а заїзд має бути мінімум 2 смуги і поворот має бути плавним - і була знесена будівля. на її місці вже встановлюють опори заїзду
питанню Вантового мосту, цього заїзду і ст.м."Суднобудівна" буде присвячено окремий пост. по АС "Поділ", напевно, треба робити запити
щодо вантового мосту, то я знаю про версію заїзду) але всього кілька років тому я тримав у руках розроблений однією проектною студією (вельми наближеною до захисту історичної спадщини)) і погоджений проект двох споруд офісного центру обабіч вантового мосту ;) знаючи, що КРП отримав непогану компенсацію за знесену будівлю, а також знаючи наші реалії я вже давно не такий категоричний у питаннях забудови м. Києва)
ну там ведуться роботи ще з минулого року. тобто будівлю там впихнути реально, але дещо іншого планування. просто ідею естакади з валів зарубили - що добре дуже доречі. іншого варіанту немає)
а стосовно ескізів різних студій... якби я їх всі зібрав, навіть що бачив, - то містом прокотилася б хвиля суїцидів. там більше половини нереального трещу. проекти хмарочосів посеред Дніпра ж бачили?
ну свого часу в них вірили. нинішній КиївСіті - лише інвестпроект, хоча є чимало шансів на впровадження. особисто я більше вірю в розпорошений Сіті, бажано по Малому Кільцю. перед самою кризою активно валив "жёсткий трэш".
ну Лівобережка перевантажена, на Воскресенці ділянок не пригадаю, ліс рубати школа
а ось на північних Осокорках, біля Дарницького шосе, є досить місця порожнього. той же завод Бурєвєснік, поруч ще покинуті вулиці цілі села, трущоби ще ті. треба буде туди вилазку зробити
Вали - хребет Подолу, але дуже хворий, тому і весь організм Поділ виглядає так хворобливо
сумно лише, що ніхто і ніколи не дослухаєцця навіть до таких думок, я вже нічого не говоритиму про якісь дії у цьому напрямку
щодо руїн біля Житнього, то їм тільки кілька тижнів (зважаючи на довгі вихідні у травні)
окремо, думаю, слід говорити про Житній базар, який є таким собі "черевом"(с) Подолу, він волає про зміни, які автоматично потягнуть за собою зміни всього простору і радіусі кількох кварталів
неясною виглядає доля мертвої АС Поділ" - хтось явно тримає цю територію для непоганої оборутки
крім того доволі жалюгідно виглядає квартал навпроти АС, хоча його фасад по Валах уже відреставрований
відрізок від Костянтинівської до Межигірської - це пекельне пекло у будній день: автостоянка, постійний рух траспорту, що обслуговує рундуки у підземеллі, велика гора сміття від діяльності цих же рундуків і постійні автопробки на самих Валах через інтенсивних рух по Межигірській
а от від Межигірської і до самого Рибальського мосту - краса і благодать - справжній парк
єдине питання: незрозуміло що плануєцця на місці знесеної будівлі КРП
ех, дожити би до часів, коли все це стане більш-менш людського вигляду...
Reply
будівля КРП знесена для будівництва заїзду на новий міст паралельно Вантовому (опори вже стоять) комплексу Подільского мостового переходу: по ньому авто будуть заїжджати з боку центру на основний міст через Дніпро. Зважаючи на масштаби магістралі - а заїзд має бути мінімум 2 смуги і поворот має бути плавним - і була знесена будівля. на її місці вже встановлюють опори заїзду
питанню Вантового мосту, цього заїзду і ст.м."Суднобудівна" буде присвячено окремий пост. по АС "Поділ", напевно, треба робити запити
Reply
але всього кілька років тому я тримав у руках розроблений однією проектною студією (вельми наближеною до захисту історичної спадщини)) і погоджений проект двох споруд офісного центру обабіч вантового мосту ;)
знаючи, що КРП отримав непогану компенсацію за знесену будівлю, а також знаючи наші реалії я вже давно не такий категоричний у питаннях забудови м. Києва)
Reply
а стосовно ескізів різних студій... якби я їх всі зібрав, навіть що бачив, - то містом прокотилася б хвиля суїцидів. там більше половини нереального трещу. проекти хмарочосів посеред Дніпра ж бачили?
Reply
Reply
Reply
може і з мостами швидше роздуплились би
Reply
а ось на північних Осокорках, біля Дарницького шосе, є досить місця порожнього. той же завод Бурєвєснік, поруч ще покинуті вулиці цілі села, трущоби ще ті. треба буде туди вилазку зробити
Reply
Leave a comment