на тих вулицях їздять 99% приватні авто, заради них городити розвязку не можна, бо: 1) сделав Бессарабку суперудобной для проезда, мы привлечем траспорт в центр, усугубив проблему 2) эстакады и тоннели в исторической центре допустили лишь в очень крайних случаях 3) пешеходные переходы в историческом центре, выполняющем еще и функции делового центра, необходимо выполнять наземными, и довольно часто (а не по естакаді!!)
4) на ці гроші можна купити 50-100 тролейбусів, кожен з яких перевезе з половину тих автомобілістів, яким без естакади тісно. 5) ми колись доженемо світ у бажанні вигнати автомобілі з центру міста. через скільки років будемо зносити цю розв'язку? 6) на ці гроші краще зробити ту ж естакаду Сосніних-Вишневе, там вона більш потрібна.
на тих вулицях їздять 99% приватні авто, заради них городити розвязку не можна, бо:
1) сделав Бессарабку суперудобной для проезда, мы привлечем траспорт в центр, усугубив проблему
2) эстакады и тоннели в исторической центре допустили лишь в очень крайних случаях
3) пешеходные переходы в историческом центре, выполняющем еще и функции делового центра, необходимо выполнять наземными, и довольно часто (а не по естакаді!!)
4) на ці гроші можна купити 50-100 тролейбусів, кожен з яких перевезе з половину тих автомобілістів, яким без естакади тісно.
5) ми колись доженемо світ у бажанні вигнати автомобілі з центру міста. через скільки років будемо зносити цю розв'язку?
6) на ці гроші краще зробити ту ж естакаду Сосніних-Вишневе, там вона більш потрібна.
Reply
под землю пустить никак?
Reply
Reply
Reply
Виходиш ти такий на балкон на 4 поверсі і дивишся на бік естакади :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment