הקווסט נמשך

May 24, 2007 20:32


בפרק של מחר של "A Quest For Heroes" - 
במסגרת תפקידה כטייח-שמשתמשים-בו-כדי-למלא-כל-משמרת-שאין-לאף-אחד-כח-לעשות, הדר סוגרת שבת יוצאת למבצע מרתק, במקום דווקא  לא קר, אך בכל זאת מבשר רעות מעין כמוהו - משרד צבאי משמים מצודה שננטשה למשך שעות ארוכות שנים רבות, ועננים של ריסוס אבק וטחב עומדים בה. הדר נלחמת בעוז וגבורה בתחושת הבחילה, כאב הראש הקיצוני, הסחרחורת המלווה אותו ומצוקת הרעב, אך נאלצת בסוף להשתמש בנשק האולטימטיבי על מנת ליצור סביבה אטמוספרית תקינה בחמ"ל המשמים במצודה. המזגן.
להדר קר.
תוך מחסור חמור בדובי קוטב, הדר נאלצת להשתמש בשמיכה על מנת לחמם את עצמה. אך למרות החום החומרני, נפשה עוד קפואה, וליבה צונן לו פנימה. שכן הדיסק שקיבלה, הדיסק שמכיל את Heroes פרטי המשימה, מכיל 11 פרקים קבצים, וכמו שרואים בפוסט בפרק הקודם, הדר הספיקה לצפות רק ב-7. במשך כל הנסיעה באוטובוס המסע הקשה והארוך למצודה הדר קוותה שלא תהיה בעיה. אך המציאות היכתה על פניה כשראתה את שותפתה למשימה, שהייתה בחורה שלא ממש אוהבת את "הסדרות המוזרות האלה" בלי סיווג מתאים על מנת לצפות בקבצים, והרי המצודה חייבת להיות מאוישת על ידי שתיים, והמסך שם גדול, ואין דרך לראות את הקבצים מבלי שהשותפה תראה אותם גם.
איך תיפטר הדר מהשותפה למספיק זמן מבלי להיטחן מבלי לנטוש את המשימה? האם הדר תמצא דרך להראות לה את האור להעלות לה את הסיווג? ומתי אוכל להפסיק עם כל הקווים באמצע המילים? או להיפטר מהקטע הסדרתי הזה? ואיפה לעזעזל הפונדו? ומה קורה בפרק 8? ובפרק 9? ואיך לעזעזל אני אחזיק מעמד בין פרק 11 ועד שיביאו לי עוד דיסק? ואיפה לעזעזל הפונדו?!

כל זאת ועוד, לא באמת יהיה, בפרק הבא של "A Quest For Heroes".

writing, "humor"

Previous post Next post
Up