Фанатам. Чехословацькі проекти люфтвундерваффе

Feb 06, 2013 13:03




Проект трансатлантичного літака Š-137 з сімома моторами по 340 кінських сил (1920)



Проект тримоторного бомбардувальника Š-9 (1923)



Проект броньованого винищувача Š-128 з мотором BD-500 (1923)



Проект чотиримоторного бомбардувальника Š-29а з двома моторами «Юпітер» на кожному крилі (1929)



Проект чотиримоторного пасажирського літака Š-30 на 18 пасажирів з моторами «Юпітер» (1928)



Проект пасажирського літака Š-41с (1934). У кожному з двох корпусів мало бути по одному пілоту та шість пасажирів



Проект винищувача Š-51 (1937), у якого мав бути мотор на Gnome-Rhone 14N на 980 кінських сил та дві 20-мм гармати



Фантастичний проект штурмовика Š-56 (1938)



Проект штурмовика Š-49 з двома моторами «Sagittа» (1936)



Проект легкого винищувача Š-44В з мотором «Sagittа» (1936). Очікувана швидкість - 518 км/годину



Проект Š-52



Проект пасажирського літака Š-50D (1938)



Проект нічного бомбардувальника-біплана А-16



Проект бомбардувальника Avia B-158В



Проект тримоторного Avia В-46



Бомбардувальник-біплан Praga BH-40 (1932) повинен був мати кулеметні гнізда у задніх частинах гондол моторів Praga «Asso»



Проект легкого винищувача Praga E-49 з мотором Praga ARK



Проект бомбардувальника Praga E-48 з мотором HS 12Ydrs



Проект Praga E-51 з моторами Rk-17



Проект бомбардувальника Е-53 (1939), який мали обладнати моторами Rolls-Royce “Peregrine”



Проект Tatra T-2 з 4 членами екіпажу, який завдяки двом моторам «Minory» 4 мав розвивати швидкість 345 км/год



Проект легкого бомбардувальника Ве-74 (1936) з двома моторами «Sagittа», трьома членами екіпажу, швидкістю 370 км/годину та здатністю нести 400 кг бомб


military, ЧС, цікаві досліди, історія

Previous post Next post
Up