Проект трансатлантичного літака Š-137 з сімома моторами по 340 кінських сил (1920)
Проект тримоторного бомбардувальника Š-9 (1923)
Проект броньованого винищувача Š-128 з мотором BD-500 (1923)
Проект чотиримоторного бомбардувальника Š-29а з двома моторами «Юпітер» на кожному крилі (1929)
Проект чотиримоторного пасажирського літака Š-30 на 18 пасажирів з моторами «Юпітер» (1928)
Проект пасажирського літака Š-41с (1934). У кожному з двох корпусів мало бути по одному пілоту та шість пасажирів
Проект винищувача Š-51 (1937), у якого мав бути мотор на Gnome-Rhone 14N на 980 кінських сил та дві 20-мм гармати
Фантастичний проект штурмовика Š-56 (1938)
Проект штурмовика Š-49 з двома моторами «Sagittа» (1936)
Проект легкого винищувача Š-44В з мотором «Sagittа» (1936). Очікувана швидкість - 518 км/годину
Проект Š-52
Проект пасажирського літака Š-50D (1938)
Проект нічного бомбардувальника-біплана А-16
Проект бомбардувальника Avia B-158В
Проект тримоторного Avia В-46
Бомбардувальник-біплан Praga BH-40 (1932) повинен був мати кулеметні гнізда у задніх частинах гондол моторів Praga «Asso»
Проект легкого винищувача Praga E-49 з мотором Praga ARK
Проект бомбардувальника Praga E-48 з мотором HS 12Ydrs
Проект Praga E-51 з моторами Rk-17
Проект бомбардувальника Е-53 (1939), який мали обладнати моторами Rolls-Royce “Peregrine”
Проект Tatra T-2 з 4 членами екіпажу, який завдяки двом моторам «Minory» 4 мав розвивати швидкість 345 км/год
Проект легкого бомбардувальника Ве-74 (1936) з двома моторами «Sagittа», трьома членами екіпажу, швидкістю 370 км/годину та здатністю нести 400 кг бомб