Жалість

Jun 17, 2009 10:12

Жалість - це деструктивна і небезпечна емоція. Коли людина проявляє жалість до іншої - програють обоє. Наприклад: мама жаліє дитину, огороджує її від реального світу. Що це дасть дитині? Нездатність до самостійного життя. А мамі? Образу. "Я ж так старалася, а він/вона...". Інший приклад: вовк вполював зайця. Всі дружно жаліємо зайця, бідного і ( Read more... )

думки

Leave a comment

Comments 11

krechet77 June 18 2009, 08:52:18 UTC
В жалості є і позітіфф. Наприклад пожалівши когось ми самостверджуюмся. А попрошайки і цигани на жалості більше заробляють ніж більшість працюючи.

всі почуття потрібні, якщо знати як ними скористатись :)

Reply

jhomyak June 18 2009, 09:03:18 UTC
Так, позитив без сумніву є, але не у цьому що ти написав.
Самоствердження за рахунок інших не є гуд для твоєї карми :)
Цигани маніпулюють людьми за рахунок жалості. Вони не жаліють самі, а викликають жалість в тобі. Тому відчувати жалість не є гуд для тебе :) Хочеш допомогти - допомагай, але не жалій.

Reply

krechet77 June 18 2009, 09:50:26 UTC
Я говорив взагалі, на мене стрєлки не варто зводити. Я компютерщик, а вони як відомо з почуттями, а тим більше з жалістю не дружать.

Reply

jhomyak June 19 2009, 08:48:01 UTC
Я не переходив на особистості. Так вийшло, для простоти розуміння :)))

Reply


Страх? ivanza June 19 2009, 08:36:10 UTC
Страх опинитися (навіть уявно) на місці того, кого жалієш?
(Про жінок - це інша історія. Ми просто уникаємо навантаження на мозок)

А загалом кажучи, правильно: жалість - це погана мотивація.

Reply

Re: Страх? jhomyak June 19 2009, 08:53:48 UTC
Ні, не думаю.
Це спроба узагальнити свої спостереження і думки. Тому так сумбурно. Я не редагував.

Доречі, про уникати навантаження на мозок :))) Прикольна фраза вийшла :)) Звичайно, потрібно розглядати у контексті, але загалом, уникнення не найкращий вихід, бо навантаження буде мати тенденцію зростати :)

Reply

Re: Страх? ivanza June 19 2009, 09:09:28 UTC
Я мав на увазі, що одна з мотивацій жалості - це страх того, хто жаліє опинитися на місці того, кого він жаліє. Він уявно ставить себе на місце "зайчика", йому стає страшно і він "зайчика" жаліє.

Reply

Re: Страх? jhomyak June 19 2009, 09:20:54 UTC
Мабуть що так. Але причинний зв'язок "страшно -> жаліє" не дуже зрозумілий. Суспільна звичка? Чи спроба отримати суспільний бонус за жалість?

Reply


Жалість novanotkaa June 29 2009, 14:35:56 UTC
У мене жалість ближче асоціюється з поняттями "співчуття", "співстраждання". Якщо людина, наприклад, хвора, вона портебує співчуття і допоги ззовні. Якщо я допоможу їй в цей момент, це не принизить її, а дасть відчуття, що вона не одна, у неє є друзі чи близькі люди. Думаю такі думки їй дадуть нові сили і навіть відчуття щастя, що вона не одна у цьому світі.

Звичайно жалість в різних ситуаціях має різній характер, у ситуаціях з попрошайками чи вовком і зайцем вона має деструктивний характер. Знайшла тут ще одну статтю на цю тему:
http://www.mariamm.ru/doc_569.htm
http://letter.com.ua/aphorism/zhalost1.php

Reply

Re: Жалість jhomyak June 30 2009, 07:23:48 UTC
Почитав. Цікаві матеріали :)

Згоден. Коли хворий, то дуже приємно, коли до тебе прийдуть, принесуть щось прикольне, розвеселять :)))))
Але якщо "який же ти бідний і нещасний, ойойойойой....!!!", а ти ще і маєш зобразити вдячність... Так і думаєш - краще бути одному, ніж аби з ким...

Reply


Leave a comment

Up