Завдяки інтернету теж стають депутатами

Oct 05, 2012 19:49


Звісно, розповів не про все, що можна робити. А про те, що згадав - у доволі загальних фразах і без конкретних кейсів. Але вже це вважаю занадто відвертим.

Хочу вірити у те, що завдяки згаданим і не згаданим інструментам у статті Таня таки переможе. Буде потім про що написати розлогі матеріали і розповісти на конйеренціях з політ смму

Опозиційні до влади партії і кандидати справедливо констатують обмеження каналів комунікації з виборцями. Перешкоди у розміщенні реклами на білбордах на інших зовнішніх носіях і цензура у ЗМІ (особливо телебачення) роблять традиційні інструменти агітації дорогими і неефективними.
Незалежним політикам залишається лише речі - особисті зустрічі з виборцями і онлайн. Успішний досвід Барака Обами на попередніх президентських виборах не надихнув більшість кандидатів-мажоритарників і політичні партії до системного використання соціальних медіа. Розумний підхід і вдале поєднання “оффлайну” і “онлайну” дасть необхідний для перемоги результат.

Повертаючись до проблем із розміщенням політичної реклами на зовнішніх носіях. Чудовою альтернативою може стати реклама у соціальних мережах. Згідно з останніми даними компанії “Яндекс” (за вересень 2012 року), “Вконтакте” має 20 млн зареєстрованих користувачів, “Однокласники” - 6 млн, а Facebook - 2 млн.

“Вконтакте” - ідеальний інструмент для мажоритарників. В українських обласних містах 69-85% інтернет-користувачів зареєстровані в цій соціальній мережі. Наприклад, у кожному київському округу від 40 до 65 тисяч мешканців користуються цією мережею. Щоб кожен з них декілька тисяч разів побачив ваше рекламне оголошення - коштуватиме $1,5 тисячі (тобто вартість розміщення 2-3 біг-бордів).
 Читати далі

политика, web 2.0, Україна

Previous post Next post
Up