Як "Лівий берег" "успішно" займається маркетингом у соціальних медіа

Jun 19, 2011 17:53

Українські медіа люблять писати про те, як часо непрофесійно та по-хамські себе поводять представники влади. Насправді, журналісти мало чим відрізняються від своїх керівників.

У "Лівого берега" в соц. мережі "Вконтакте" є сторінка прихильника та персональний екаунт. Всім цим завідує нєкто Алексей Трофименко.
З персонального екаунту ЛБ додає у друзі усіх поспіль.

Вконтакте є функція - якщо в тебе висить понад 10 заявок в друзі, то можна перевести їх в передплатників. В мого брата так весіло декілька подібних ботів. Тому він перевів їх у передплатники.

Врешті відбулася така розмова між представником видання та моїм братом



Після цієї розмови цей горе-майстер додав мого брата у "чорний список". Просто генії SMM.
Ніби поважний портал, а така неадекватна людина представляє їх  в соц.сетях.

ідіоти, web 2.0, журналістика, ржунимагу

Previous post Next post
Up