Польща: АК не є святою і недоторканою

Feb 13, 2012 20:42

На світлині: солдати АК (Armija Krajowa, Вітчизняна Армія) Marian Sołtysiak i Henryk Pawelec.


Read more... )

війна, Польща

Leave a comment

oksana107 February 14 2012, 15:17:20 UTC
проверка связи)))

"Я неодноразово казав про те, що не бачив жодного наказу керівництва цієї армії щодо знищення всього українського населення на якійсь території"

то поляки уничтожали украинцев без приказа? что ж это за армия такая была? какая-то банда, а не армия! Вот в УПА вся документация сохранилась. Все инструкции и приказы. Вот это армия, вот это я понимаю!

Reply

polar_bird February 14 2012, 15:18:36 UTC
так а може не було такого наказу?

Reply

oksana107 February 14 2012, 15:32:14 UTC
Птах, наберусь терпения и попытаюсь объяснить.

как-то Дюков в своем жж разместил фрагмент инструкции
Из "Инструкции для СБ ОУН про структуру и методы работы советских спецслужб и борьбу с ними":
"...стосувати індивідуальний терор (відважні хлопці, вдягнувшись у совітські мундири і з совітськими документами їдуть в район і виконують акт - для прикриття відвороту - притягнути боївку). По таких актах можна буде висилати присуди смерти до районів, де є тяжчий доступ - ходить про це, щоби тероризувати".

и сопроводил этот фрагмент коментарием: "Рассказы о "переодетых энкавэдэшниках", которые якобы уничтожали мирное население, хорошо известны. Показательно, что ни одной инструкции НКВД, в которой бы говорилось что-нибудь вроде "убивать местных жителей под видом бандформирований УПА" не предъявляется. А вот соответствующая бандеровская инструкция есть."

логику улавливаете? Я надеюсь, вы не будете отрицать существование легендированных отрядов НКВД?

Reply

polar_bird February 14 2012, 15:37:43 UTC
наскільки я пригадую, метою псевдобоївок, створених чекістами, було відшукати осіб, пов'язаних з УПА, і методом тортур змусити їх довести буцімто "своїм" свою участь в бандерівському підпіллі.

жодних інструкцій типу "Приказ: унитожить село Млынище, оставить как минимум 10 изувеченых женских и детских трупов, а также надиписи: Слава Україні, смерть колгоспним зрадникам" - я не зустрічав.

до чого тут це?

Reply

oksana107 February 14 2012, 15:51:19 UTC
все, закінчемо! я обіцяла вас не чипати в цій спільноті.

Reply

polar_bird February 14 2012, 15:52:50 UTC
ви б висловлювалися зрозуміліше
і без наїздів на опонента
на культурну дискусію я завжди згоден.

Reply

oksana107 February 14 2012, 16:02:00 UTC
«Если к Вам не прижимаются в метро, это не значит, что метро в Париже не существует»
іншою мовою, якщо у легендованних груп не було інструкції, це не означає, що переодягнутих
нквсшніків на теренах Зах.України не існувало.

я ніколи не ображаю опонента. треба трохи мати почуття гумору.

Reply

polar_bird February 14 2012, 16:05:59 UTC
вони існували. питання в тому, чи їхнє керівництво ставило їм за мету чинити воєнні злочини з метою "спихнути" їх на УПА. наразі доказів цієї теорії я не бачив.

Reply

oksana107 February 14 2012, 16:45:54 UTC
ні, від вас так просто не підеш)))

"вони існували." так дайте мені хоча б одно підтверження цього факту з архівів нквс. немає! то й легендованих груп немає?

Reply

polar_bird February 14 2012, 16:50:47 UTC
еее... як це немає?

«Совершенно секретно.

Военный прокурор войск МВД Украинского округа

15 февраля 1949 г.

№ 4/00134

Секретарю ЦК КПБ Украины тов. Н.С. Хрущеву.

Докладная записка

о фактах грубого нарушения советской законности в деятельности так называемых спецгрупп МГБ.

Министерством госбезопасности Украинской ССР и его управлениями в западных областях Украины в целях выявления вражеского, украинско-националистического подполья, широко применяются так называемые спецгруппы, действующие под видом бандитов УПА.

Этот весьма острый метод оперативной работы, если бы он применялся умело, несомненно, способствовал бы скорейшему выкорчевыванию остатков бандитского подполья.

Однако, как показывают факты, грубо провокационная и неумная работа ряда спецгрупп и допускаемые их участниками произвол и насилие над местным населением не только не облегчают борьбу, но, наоборот, усложняют ее, подрывают авторитет советской законности.

(...)

Военный прокурор войск МВД Украинского округа полковник юстиции Кошарский».

Reply

oksana107 February 14 2012, 16:57:13 UTC
нарешті ви хоч трохи вступились за бандерівців.)))

Reply

polar_bird February 14 2012, 16:58:45 UTC
я не ставлю за мету за когось вступатися, а лише розібратися з історією моєї країни.

Reply

oksana107 February 14 2012, 16:06:35 UTC
ви читали звіт майора Соколова, який командував такою групою переодягнутих НКВСніків? незрозуміло, як він без інструкції наважився вбити голову сільскради, відрубати йому голову та бросити в колодязь тіло.
а потім ще написати про це в звіті та отримати нагороду і підвищення.

Reply

polar_bird February 14 2012, 16:15:17 UTC
так, читав. там йдеться про те, що голова сільради вже до того мав контакти з підпіллям, а отже був знищений як а) винний у співпраці з ворогом, б) свідок.

якби ОУН(б) та УПА знищували лише тих, хто в розмові з переодягненими СБшниками сам зівзнався у співпраці з ворогом - жодних зауважень до них я не мав би. війна є війна.

Reply

oksana107 February 14 2012, 16:41:30 UTC
все-все, я краще піду.
голова сільскради визнав, що співпрацював з ворогом і це все зі слів самого майора соколова.

до речі, на Західній Україні діяло 175 легендованих бойовок, а звіт ми побачили тільки один. І наврядче б ми цей звіт побачили, якщо б не нагода з нагородою майора. Цей звіт був підшит до рапорту, в якому командир Соколова клопотав про свого підлеглого.

Reply

polar_bird February 14 2012, 16:46:09 UTC
я ніколи не казав, що СССР є зразком правосуддя. якраз навпаки.
в даному випадку ми бачимо слово офіцера-чекіста проти якихось-там непевних аборигенів. зрозуміло, що система без вагання стає на бік чекіста.

тим більш жодних доказів того, що масові злочини проти мирного населення з метою скомпроментувати УПА були завданням цих псевдобоївок. завданням було виявити агентів бандерівського підпілля.

до чого тут згадки про псевдобоївки до теми цього поста?

Reply


Leave a comment

Up