מי אמר שאין קסמים בעולם

Sep 25, 2005 16:15



גיליתי לחש קסמים. הוא אמנם לא עובד בכל המקרים, אבל כשהוא עובד זה... קסם.

נניח וקניתם מזגן. לא גדול, אבל כזה שמספיק כדי לקרר את הכוך לו אתם קוראים חדר. ונניח שאחרי שנה ושבוע המזגן החליט שהוא מתקלקל. ונניח שהטכנאי שהגיע החליט שצריך להחליף את כרטיס הפיקוד. ונניח, שלמרות שעברה רק טיפה יותר משנה, הוא מחייב אותכם ב- 600 שקלים מרשרשים. ונניח שעל הקבלה שקיבלתם כתוב "שנה אחריות". ונניח שעברה עוד שנה (הפעם טיפה פחות משנה). והמזגן שוב מתקלקל. ועכשיו האנשים בשירות מחליטים שהאחריות על הכרטיס היא רק לחצי שנה. מה, לא תנסו קסמים?

קסמים יכולים להכות בך חזרה. אתה יכול למצוא את עצמך עם זנב או עם פרווה ירוקה בלי הרבה בעיה, אבל יש מצבים בהם הסיכון שווה. ניסיתי להזהיר את הבחורה שענתה לי לטלפון. ניסיתי להסביר לה, שאני בתור לקוח לא צריך באמת ללכת לדואר כדי לשלוח לה פקס בכדי שהיא הגברת תאמין לי שאני לא משקר. ניסיתי להגיד לה שזה לא הגיוני בגרוש שקונים מזגן שמתקלקל כל שנה על השעון. אבל כלום לא עזר.

אז חבשתי מהר את הכובע המחודד, ערבבתי לשון של לטאה עם דם של צפרדע שלא ידעה גבר ושיער של ממותה. ערבבתי הכל וכשזה היה מוכן הטלתי את הלחש: "אני רוצה לדבר עם מנהל השרות, בבקשה!"

מנהל השירות לא היה.

אבל הקסם שלי הוא בעל עוצמה. מנהלי שירות לא נוכחים זה קטן עליו. בערך 10 דקות אחר כך גם נוכחתי בעוצמתו האדירה. הטלפון צלצל ובצד השני המנהל הנעלם, שהבטיח שהכל יבוא על מקומו בשלום.

בוא נקווה רק שהקסם יחזיק מעמד עד יום שלישי, אז יבוא הטכנאי להתקין את הכרטיס החדש.

creative, reporting, complaints

Previous post Next post
Up