Про Хюндай: парад вигадок

Dec 24, 2012 20:13


Що можна сказати, проект закупівлі поїздів Hyundai Rotem HRCS2 із самого початку мав до біса спірних моментів, але із початком зими ситуація із цими електропоїздами стала взагалі катастрофічною. Всі кому не ліньки збиткуються із них, з їхнього ідеолога Колєснікова - і загалом заслужено.
Але останнім часом почали в інет вилазити чутки, які інакше як "феєрична маячня" охарактеризувати не можна. Мені здається, що приводів поприскіпуватися до Хюндаїв має вистачати, навіщо вигадувати щось зовсім ліве?

Отже, відкриваю огляд прикладів такої маячні, даючи контраргументацію.

"Хюндаям 10 років, це б/у".З коментарів у Фейсбуці.

Твердження про "б/у" передбачає наявність попереднього юзера, і тут виникає питання габаритів: електропоїзд HRCS2 має ширину 3500 мм і виходить навіть за межі габариту 1-Т, в якому побудована більшість нашої техніки на залізниці. Виняток - приміські електрички ЕР1/ЕР2/ЕР9 - вони якраз 3480 мм без гофрів. Так ось, річ у тім, що залізничних систем, в яких могли б експлатуватися такої ширини вагони в світі вкрай мало. За декількома винятками, це простір країн із залізницю радянського типу, т.е. країни СНД. Я думаю, якби їх привезли звідкілясь із СНД - про це уже б всі знали.

"Hyundai - це EMU, а EMU це не поїзди, а добре знані приміські електрички" Звідсіля http://atytarenko.livejournal.com/298164.html

Перше, наші Хюндаї HRCS2 - це справді EMU, _АЛЕ_ EMU це не приміська електричка, а це концепція організації тяги. Якщо перекласти це українською, то найбільш адекватним буде термін "електропоїзд з розподіленою тягою", що означає що певна кількість причіпних вагонів також працює на тягу. Зазвичай приміські потяги це EMU, завдяки їхнім динамічним характеристикам. Але більшість швидкісних потягів (не Хюндай HRCS2, він там і близько не валявся, а ті котрі на 350 км/год) - це теж EMU, електропоїзди з розподіленою тягою.

"Ось так виглядає справжній корейський потяг "Хюндай" (HSR 350X), який призначений для міжміських перевезень пасажирів і, який би мав бути поставлений в Україну для обслуговування ЄВРО - 2012. А те, що втулив українцям шахрай Борис Колєсніков відноситься в Кореї до категорії транспорту приміських перевезень "Хюндай Ротем" (Hyundai Rotem). По-нашому - приміські "електрички", які не мають права виконувати далекі міжміські перевезення пасажирів, як це робиться в Україні" Ось. http://dipcourier.livejournal.com/351073.html

Людина взагалі плутає грішне з праведним, верблюда із носорогом та божий дар із яєшнею...
Розставлю все по поличках:
а) Hyundai Rotem - це назва компанії в структурі корпорації Hyundai, яка випускає залізничну техніку. Вона випускає потяги метро, електропотяги для традиційних ліній та для високошвидкісних ліній.
б) Різниця між HSR 350X та HRCS2 в тому, що перший - для високошвидкісних магістралей, а другий для звичайних ліній. І зважаючи на характеристики HRCS2 (2 дверей, комфортний салон, ліміт експлуатаційної швидкості у 160 км/год), він таки призначений для далеких мандрівок
в) Про купівлю HSR 350X не йшлося ніколи, більше того, щоб цей потяг у свої швидкісних характеристиках бодай чимось відрізнявся від наших Хюндаїв, йому треба дати окрему, спеціально побудовану трасу. У нас такі є?..

залізниці, україна

Previous post Next post
Up