Тролейбусне ДТП від 06/12/2012

Dec 11, 2012 18:08


Можна прочитати, що сталося тут:

http://magnolia-tv.com/photo-news/2012-12-07/19636-detaln-foto-z-m-stsya-shalenikh-prigod-nekerovanogo-stolichnogo-troleibu

Що це було? За свідченнями водія, в тролейбуса відімкнулося живлення і одночасно вимкнулися всі гальмівні системи (чого взагалі з технічно справною машиною трапитися не має), він почав котитися проти руху транспорту вниз по вул Щуссєва, і лише завдяки зусиллю водія (жінці вдалося викрутити кермо 18-тонної машини без гідропідсилювача), яка зупинила тролейбус, спрямувавши його в електроопору, обійшлося лише декількома травмами пасажирів.

Тролейбус був ЛАЗ Е183 2006 року випуску №2911, із найперших тролейбусів цієї моделі, який працює вже сьомий рік.

Що тепер? Згідно із заявами Київпастрансу, тролейбус, виявляється, всього 4-річний, а основна причина аварії, яка розглядається - це «людський фактор». Просто кажучи, всю провину планують повісити на водія.

Інформація про ДТП, що сталась 06.12.2012 за участю тролейбуса ЛАЗ Е-183 D1 на вулиці Щусєва

В ЗМІ поширюється недостовірна  інформація про ДТП за участю тролейбуса ЛАЗ Е-183D1, що сталась 06.12.2012 на вулиці Щусєва, яка не відповідає реальному стану справ в частині причини виникнення ДТП.

В результаті проведеного службового розслідування встановлено, що тролейбус ЛАЗ Е-183D1 2008 року випуску, відпрацював близько 30% ресурсу, конструкція гальм має три незалежні системи гальмування, які застосовуються і дублюють одна одну в залежності від ситуації. При виході з ладу хоч однієї з систем гальмування - гальмування забезпечується іншою.

В гальмівній системі тролейбусів типу ЛАЗ Е-183D1 використовуються гальма всесвітньовідомого виробника гальмівних систем Knorr Bremse.

Регламентні роботи з технічного обслуговування тролейбуса проводились своєчасно і в повному обсязі, будь-яких зауважень щодо несправностей гальмівних систем протягом всієї експлуатації тролейбуса   не було.

За результатами службового розслідування причиною виникнення ДТП попередньо вбачається людський фактор.

Наразі проводиться розслідування причин виникнення ДТП слідчими органами МВС України.

Інформація КП "Київпастранс"

http://193.23.225.210/Viktoria/DTP_6.12.2012_trol.htm

Почнемо з того, що тролейбусу таки 6 із гаком років. Ось найперше його фото http://transphoto.ru/photo/552218/, датоване вереснем 2006 року (а надійшов він ще влітку).  Що це, просто помилка та збіг, чи спрадві навмисне «омолодження»?

Друге, за твердженням працівника депо, тролейбус навіть буксирували із затисненим «ручником», т.е. навіть він не працював.

Це конкретний приклад того, як нехлюйство організації хочуть перечепити на водія, і ця справа, на жаль, не обмежується одним тролейбусом. Стан більшості машин Київпастрансу (крім зовсім нових) можна описати просто - це сарай. При чому часто сарай брудний,зламаний і навіть без частини шибок, замість яких вкручені на саморізах шматки фанери чи металу. Для багатьох міст машини віком в 7 років - це не стара техніка, більше того, в Європі тролейбуси 20-30 річної давності мають ідеальний стан. Натомість в нас транспорт за 2-3 роки перетворюється нехнічно несправні відра для перевезення обивателів.

Ось агрегатний відсік цього тролейбуса http://transphoto.ru/photo/552236/ «Чисто» і «охайно»ю До речі, якісь дроти стирчать, що викликає питання, наскільки агрегат взагалі комплектний.

Цей випадок доводить, що коли стається збіг усіх негативних факторів, київська техніка може стати причиною трагедії. Я думаю, що цей випадок потрібно розгорнути в розслідування для того щоб:
  1. Не покарали людину, яка врятувала пасажирів
  2. Розібралися зі станом техніки в Київпастрансі

транспортне, київ, україна

Previous post Next post
Up