זכותך המלאה לא לנסוע עם האדם המדובר (מי שלא תהיה), ומאד יתכן שהיא לא מסוגלת לשמוע ביקורת. עם זאת, אני רוצה לציין שעוד לא שמעתי על מקרה שבו הנהיגה של אדם השתפרה מיידית בעקבות צעקות מנוסע. אולי היה נבון יותר להמתין עם זה, או לציין לפני הרמזור שהוא אדום, לשיקולה.
אני עם השיפר. ההחלטה האם לעצור או לא באדום היא לא "לשיקולה". יש עוד אנשים שמשתמשים באותו הכביש, וגם להם יש זכויות (הזכות להמשיך לחיות, בעיקר).
אני באמת ובתמים מקווה שהיא תיפגע בתאונת דרכים (בלי נפגעים אחרים ושומרי חוק, כמובן), או לחילופין, שתיתפס על ידי המשטרה בהקדם ורישיונה ילקח ממנה. ובגלל שאני אדם חביב, רק אגיד שאני מוכן לתת עדיפות לאופציה המשטרתית.
This seems like a good place to point out that Itai's driving has not noticeably improved over (at least) five years of passengers yelling at him, so expecting someone else's to seems overly optimistic.
זכותך המלאה לא לנסוע עם האדם המדובר (מי שלא תהיה), ומאד יתכן שהיא לא מסוגלת לשמוע ביקורת. עם זאת, אני רוצה לציין שעוד לא שמעתי על מקרה שבו הנהיגה של אדם השתפרה מיידית בעקבות צעקות מנוסע. אולי היה נבון יותר להמתין עם זה, או לציין לפני הרמזור שהוא אדום, לשיקולה.
Reply
Reply
אני עם השיפר. ההחלטה האם לעצור או לא באדום היא לא "לשיקולה". יש עוד אנשים שמשתמשים באותו הכביש, וגם להם יש זכויות (הזכות להמשיך לחיות, בעיקר).
אני באמת ובתמים מקווה שהיא תיפגע בתאונת דרכים (בלי נפגעים אחרים ושומרי חוק, כמובן), או לחילופין, שתיתפס על ידי המשטרה בהקדם ורישיונה ילקח ממנה. ובגלל שאני אדם חביב, רק אגיד שאני מוכן לתת עדיפות לאופציה המשטרתית.
Reply
This seems like a good place to point out that Itai's driving has not noticeably improved over (at least) five years of passengers yelling at him, so expecting someone else's to seems overly optimistic.
He doesn't make them stop yelling, though.
Reply
Reply
Leave a comment