і тут мені в голову прийшла думка

Oct 01, 2013 09:00

а може студентам 3-го курсу слід давати писати курсову, де є тільки емпірична частина, а немає теоретичної?
а то зараз вони пишуть так:
  • 2-ий курс: теорія
  • 3-ій курс: теорія + програма
  • 4-ий курс: теорія + програма + емпірика
В цьому сенс є, але навіщо їм теорія per sе, якщо в науку все одно підуть не всі (м’ягко кажучи). А от навички до аналізу ( Read more... )

sociology in ua

Leave a comment

Comments 4

trishky_natalka October 1 2013, 14:06:23 UTC
Ідея цілком слушна, особливо там, де стосується "забування" курсі так на 4-ому будь-яких навичок з аналізу даних. Хоча з тексту можна зробити висновок, що студенти працюють лише з кількісними даними (а їм і навики роботи з якісними методами не завадять).

Reply

gluk16 October 1 2013, 15:08:37 UTC
та я поміж роботою писав :)
я просто бачу, що твориться з кількісними - і мене це просто жахає: студенти-кількісники не спроможні рахувати базові речі.

якісні також треба! і в такому ж форматі, як я написав.

Reply


alexwin1961 October 1 2013, 20:14:53 UTC
з одного боку -- погоджуюся, та "теорія", яку студенти пишуть, є зовсім не теорія, тому увагу треба приділяти більше емпіричній частині. З іншого боку, без справжнього розумінння конструктів і їхнього місця в дослідженні така емпірика також нічого не варта. Тому в мене була наступна ідея: на 3 курсі най студенти пишуть реплікаційні роботи, тобто, намагаються відтворити в своєму емпіричному дослідженні ефекти з опублікованої роботи. Теорія тут є, придумувати її не треба, операціоналізація понять вже проведена, лишається помацати реальність власними руками. Пізніше можна давати завдання на модифікацію емпіричної частини на основі того, що дослідник помітив у полі, і тільки на останньому кроці створення теорії може бути повністю самостійною метою

Reply

gluk16 October 2 2013, 13:11:18 UTC
дякую за Вашу відповідь ( ... )

Reply


Leave a comment

Up