יומולדת לקשת, שלמה ארצי

Aug 22, 2011 16:29



ביום שישי ערכנו לקשת יומולדת (בת שלוש!).
ההכנות החלו כבר יום לפני - בישולים, אפיה, נקיונות - אתם יודעים.
בזכות התכנון הנהדר של מירי, אפילו הצלחנו לסיים לפני הזמן ולנוח שעה לפני שהאורחים הגיעו.
כמו כן, למירי היה רעיון מעולה להזמין מתקנים מתנפחים לילדים בתור הפעלה. במשך כל השעתיים וחצי לא ראינו ולא שמענו את הילדים (והיו כ-20 כאלה במסיבה), חוץ מאשר כשרצו לשתות.
מבחינת כיבוד, כרגיל אצל מירי, היה טעים ומיוחד:
עוגות: שוקולד (לילדים), תפוזים, גבינה-חלווה, פאי לימון.
מתוקים ומלוחים: מוס שוקולד עם קראמבל אגוזים, גביניות, טראפלס אוריו בציפוי שוקולד לבן (על מקל, ומקושט בסרט אדום), כדורי גבינה וזיתים, סיגרים ממולאים במבחר גבינות.
אוכל: טורטיות עם סלט אבוקדו, טורטיות פיצה, לחמניות, סלטים, פשטידות, פיצה, חטיפים.

קשת מאוד נהנתה. היא הרי חיכתה לזה חודשיים. היא היתה כל היום אצל הסבתא, כדי שנוכל לארגן את הכל בשקט. אז היא הגיעה רק אחרי שהכל כבר היה מוכן, כולל המתנפחים והקישוטים (וגם כמה מהאורחים) אז זה היה לה ממש הפתעה. אבל חוץ מטקס הדלקת הנרות לא עשינו שום דבר מיוחד . פשוט נתנו לה להשתולל על המתנפחים יחד עם כל הילדים. עכשיו קשת כבר מתכננת עם מירי את היומולדת שלי.

היו המון אורחים (כ-30 מבוגרים ו-20 ילדים, רק משפחה וחברים קרובים!) והרבה בלגן, שהסתיים בערך ב-8 בערב. אמא שלי התעקשה שעוד נאכל ארוחת שישי אחרי זה. אחותי (עם בעלה והילדים) נשארה לישון אצלנו בשבת, כי בעלה לא נוסע בשבת.
היה סופ"ש מעייף.

ואז במוצ"ש יצאנו למופע של שלמה ארצי בקיסריה. היה מעולה כרגיל. היה כיף להתנתק מכל העולם לכמה שעות, רק מירי ואני, ושלמה.

אתמול מירי לא הרגישה טוב, אז נשארתי עוד יום בבית וניצלתי את זה כדי לסיים את הרישום של פלג לבית הספר ולקחת כבר את ספרי הלימוד. כמובן שזה לא היה כזה פשוט. מסתבר שבית הספר לא קיבל את המכתב מהעיריה על כך שהוא הועבר לבית הספר הזה. ולכן התעכבתי עד שהמזכירה ביררה מול העיריה.

בערב לקחתי את הילדים לחוף הים. הפעם פלג לקחת משקפת ושנורקל, אז הוא נהנה לצלול מתחת לגלים, במקום לגלוש עליהם כמו בדרך כלל.

לסיכום - היו ארבעה ימים מאוד מתישים, אני עייף, עדיין חולה (מלא כיח ושיעולים), לחוץ - כי גילינו שיש עוד קבוצה מתחרה שמנסה לפרסם את אותה התגלית שאני רוצה לפרסם (רק בשיטה אחרת ועם הרבה פחות תימוכין ו"בשר") ויש לי עוד שבוע וחצי להגיש שלוש בקשות למלגות לפוסט (אחת מוכנה, אחת באמצע ואחת עוד לא התחלתי כי גיליתי עליה רק ביום רביעי שעבר). אני רק רוצה לישון.

food, peleg, music, keshet

Previous post Next post
Up