לאריניבןלאריניבןלאריניבןלאריניבן!!!!2

Mar 25, 2008 02:36



קבעתי עם הנסיכה קפה של בוקר והרצאה, ולכבוד זה איחרתי בשעתיים לפתיחת הכנס. מי קובע כנסים ביום שבו צריך לשכנע ילדים בני ארבע וחמישה חודשים להכנס לתחפושת?
חמושה בלחמניות אה-לה פרינסס ליאה ובתינוקת עם סיכה בשיער, אספתי את הבנזוג מהעבודה ונסענו. הגענו בדיוק לחור בין ההרצאות, ויצאנו לקפה ועוגה עם הנסיכה, הכלבלב, קני והמכשפה האהובה עלי.
לא עוגה, סליחה, עוגיות. מכל הסוגים.
וגם אוזני המן.
המון אוזני המן.
והמון עוגיות.
אכלנו כמו עדר שלא ראה שוקולד מימיו, קינחנו בקפה טעים, וחזרנו לניבן.קון, מלאי תוכניות. הבנזוג שמע פאנל על מדע ומדע בדיוני, ואני הפרעתי לאנשים הטובים בדוכן האגודה עד שהגיעה השעה ארבע, ולאריניבן הופיע להחתמת הספרים. הבנזוג ואני עמדנו לנו יחדיו, החתמנו את לאריניבן יחדיו ואז התפצלנו - הוא לפאנל על פנטזיה ומדע בדיוני בישראל, ואני שוטטתי בחוץ, מפקירה את התינוקת שלי בידי עוברי אורח שונים, ופוזלת לדוכן החתמת הספרים שהתור מולו החל להתקצר.
נעמי ריפרפה מסביב ללאריניבן, וכאשר היא התיישבה והתור נעלם, הפקרתי את התינוקת בידיו של אותו עובר אורח מקודם, ועטתי על לאריניבן ביחד עם עוד מעריצים מריירים. הוא היה הרבה יותר נחמד ופתוח מאשר ביום הקודם, וסיפר לנו על דו קרב בינו לבין סופר אחר (לאריניבן הפסיד). היו לו עוד סיפורים, אבל בשלב מסוים גירשו אותנו לטובת מנחה הפאנל המתוכנן, ההגנה על כדור הארץ.
התינוקת שיתפה פעולה איתי, ונשארה ישנונית במנשא במשך כל עשרים הדקות הראשונות של הפאנל, בהן לאריניבן דיבר. כאשר נוח ברוש התחיל לדבר היא התעוררה, ועד שהוא הגיע לסקירת הטלסקופים היא כבר התלוננה בקול רם.
יצאתי, לא היתה לי ברירה.
כאשר הפאנל נגמר הבנזוג יצא אלי, נפרדנו מכל מי שהפרעתי לו לפני כן, ונסענו הביתה, מרוצים, חתומים ומורעבים (כי אכלנו רק אוזני המן כל היום).

תארי אצולה, ניבן.קון, פרטים

Previous post Next post
Up