Buffy overdose ,Mid-Summer night dream and more vegetables

Feb 24, 2008 11:43

In every generation there is a chosen one. She alone will stand against the darkness, the actors who show in late, and the director's impossible memory loss and handwriting.
She is the water girl!

בתוקף תפקידי כנערת המים הרשמית של הפקת חלום ליל קיץ ב"עולמות", השתתפתי אתמול בחזרה הראשונה של קבוצה אחת. אוברון נשאר אוברון, אבל פאק וטיטניה התחלפו, ויצא מגניב ביותר. סוף סוף הבנתי על מה הנסיכה דיברה כשהיא הסבירה לי שבין שחקנים שונים יש דינמיקה אחרת. טיטאניה ואוברון הפכו מזוג צעיר ורומנטי לזוג ותיק ולמוד קרבות, ופאק זדוני יותר. אלו אותן מלים, אבל הדמויות שונות לגמרי.
היה מגניב, והתינוקת ריירה על המיטה של הנסיכה, ותרמה את חלקה בתור הטרקי (טרקר!).

ביום שלישי, אם ירצה שייקספיר, יהיה לנו גם פרנק, ואז נתחיל לעבוד ברצינות.

---

כמו שאפשר להבין מהפתיח - אני במנת יתר של באפי. המלכה הלוותה לי את הקסטות שלה, ואני צופה באדיקות כמעט כל יום. אנחנו באמצע העונה השניה, וכבר נרשמו שתי הצלחות. הראשונה היא שאני מסוגלת לצטט את הפתיח, והשניה היא שהתינוקת כבר מתכווצת בבעתה בכל פעם שמתחילה מוזיקת הפתיחה, ומחכה לרגע שהאמא המשונה שלה תסיים לרקוד במקום.
בינתיים הסדרה היא כמו שאני זוכרת אותה - משהו חביב לראות בערבים עם מוזיקת פתיחה מהמגניבות שיש. מצד שני, אנשים שאני מעריכה מאד אוהבים את הסדרה - אז אני נותנת לה הזדמנות להרשים אותי.

---

הספר קופא על שמריו. אני צריכה לכתוב מאמר על נרניה למימד העשירי , לסיים לתרגם מאמר לבלי פאניקה, לערוך ולשלוח שני מאמרים לאתר האגודה, ואז, ורק אז, אני אחזור לספר.
בצד האופטימי של הענין - סיפורי עקרות הבית הנואשות שלי כבר מסתובבים בעולם. אחד נשלח למרקורי והשני חזר עם הערות עריכה מהנסיכה אמש. סיפור אחר אמור להתפרסם במימד, ונכון לאתמול יש לי שני רעיונות חדשים לסיפורים (שאחד מהם גנוב מהבנזוג, אבל מה הסיכוי שהוא ידע על זה?).

ספר, לימוד כתיבה, באפי, לפני פרסום, תארי אצולה, חלום ליל קיץ

Previous post Next post
Up