Jun 02, 2011 12:39
В Укрзалізниці розробили концепцію функціонування та розвитку локомотивного господарства. Про це стало відомо під час проведення Технічної ради Укрзалізниці з питань технічного переоснащення локомотивного парка, яка відбулася 21 квітня 2011 року у м. Києві. У заході взяли участь генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, перший заступник генерального директора Микола Сергієнко, начальники залізниць, представники машинобудівних підприємств та ін.
За словами генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака, оновлення локомотивного господарства залізниць найважливіше та найстратегічніше завдання, що стоїть перед Укрзалізницею. Парк локомотивів зношений на 80%, потребує на 40-60% більше витрат на технічне обслуговування і ремонти, ніж сучасні моделі техніки. Крім того, більшість локомотивів не може забезпечити рух прискорених пасажирських та вантажних поїздів до 160 та 120 км/год. Якщо ми і далі зволікатимемо з вирішенням цієї проблеми, то завтра у нас буде тотальний дефіцит як пасажирських, так і вантажних локомотивів. Вже зараз ми повинні визначитися з нашими перспективними моделями, визначити першочерговість завдань і потім втілювати технічне переоснащення на базі одного експериментального депо. Після чого поширювати цей досвід на усі залізниці, констатував на засіданні Володимир Козак.
Отже, згідно розробленої концепції для залізниць будуть визначені основні серії тягового рухомого складу. Поступово буде проводитися оновлення застарілої тягової техніки на нову. Паралельно з цим триватимуть роботи з модернізації та обладнання локомотивів сучасними силовим обладнанням та системами безпеки і керування з подовженням терміну служби.
Також увага буде приділена таким енергозберігаючим технологіям як застосування нових електронних систем контролю за використанням та зберіганням палива.
Щодо будівництва електровозів з подвійним живленням, то Укрзалізниця чекає на пропозиції від провідних виробників. Ми готові розпочати роботи з організації сумісного виробництва електровозів подвійного живлення вже зараз, але нашими умовами є локалізація виробництва на території України та доведення поставок комплектуючих українського виробництва до 40%, зазначив генеральний директор Укрзалізниці.
слюда лента купить в Украине,
трансформаторы,
стеклолакоткани,
фторопласт,
трансформатора,
полиуретан,
капролон,
текстолит,
лакоткани,
слюда лента марки,
стеклотекстолит,
винипласт,
украинские производители,
стеклолента,
слюда лента цена,
слюда лента технические характеристики,
слюда лента