За дізайн

Feb 24, 2010 16:45

Так як дизайн (хоть і в дуже ізвращьонній формі) - це моя професія, то вирішив потроху писати про безрозсудне ігнорування основних його правил у повсякденному житті. У предметах і сутностях, що нас оточують.

Основна месідж моєї писанини буде зводитись до наступного: доки ми не інтегруємо usability (eng. зручність і простота використання)  в наше суспільство - доти не буде наше суспільство функціонувати нормально.

Accessibility - у перекладі з англ. "доступність".
Здавалося - що може бути простіше? Але нє тут то було.

Всі колись їздили в метро. При вході завжди тре проходити крізь турнікет, у якого (часто) є фідер (таке тєхнологічєске отвєрстіє, куди жетони кидають).
Але так вже склалось, що фідери інколи ламаються і забирають жетони (або випльовують їх) не відкриваючи турнікет, а кард-рідер робить, тому турнікет не вимикають, а переводять в режим кард-онлі.

Так до чого я веду. Несправні елементи функціоналу прийнято якось відмічати (заклеювати, наприклад), щоб туди не пихали жетони, а потім не бігли ругатись - мол "чо не пускає?! жетор забрало!".

Вчора їдучи на вокзал мені попався саме такий турнікет і він мене ввігнав у стан коматозу. Чому? А тому що несправний фідер був заклеєний прозорим скотчем, і перше, ніж до мене дійшло шо відбувається - я тицьнув жетоном разів із п"ять.
От вам і "доступність" в дії.
Для перевірки своєї правоти зацінив цей турнікет дорогою назад. І точно - скотч порваний. Значить хтось все ж запхав туди жетона.

Вніманіє вопрос: скільки потрібно невдоволених пасажирів, щоб заклеїти фідер непрозорим матеріалом?

за дизайн, поради Івасика, думки

Previous post Next post
Up