У київському поштамті встановили систему керування чергою. Спочатку з нею все ясно: на вході до операційної зали стоять два автомати, ви вибираєте на тач-скріні потрібну вам послугу, й апарат видає талончик з номером. А от що робити далі, незрозуміло, оскільки ані на талончику немає номеру каси, ані на касах немає екранів, де світився би ваш номер
(
Read more... )
Comments 9
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
може, грошей вистачило лише на автомат із талончиками, а на ціфрові табло для кас - дадуть наступного року
Reply
Reply
Reply
Reply
взяла я якось свій 33 номер,
в очікуванні сидить 2-3 людей,
над манагєрками світяться шось типу 28 і 24,
біля однієї - клієнт, біля іншої нікого немає,
потім і друга звільняється,
а номер ніхто на табло не міняє - ні одна, ні друга
одна своїми справами зайнята, інша голосно до мене "подходите сюда"
так що крім системи ще трохи моск мати не завадить:)
Reply
Reply
Leave a comment