Поштамт

Apr 14, 2009 16:03

У київському поштамті встановили систему керування чергою. Спочатку з нею все ясно: на вході до операційної зали стоять два автомати, ви вибираєте на тач-скріні потрібну вам послугу, й апарат видає талончик з номером. А от що робити далі, незрозуміло, оскільки ані на талончику немає номеру каси, ані на касах немає екранів, де світився би ваш номер ( Read more... )

Leave a comment

Comments 9

(The comment has been removed)

dmytro April 14 2009, 13:26:11 UTC
але мені цікаво, навіщо вона в такому вигляді потрібна? вона ж лише реєструє потік клієнтів!

Reply

(The comment has been removed)

Re: ну не тільки реєструє! dmytro April 15 2009, 06:37:18 UTC
а де той номер оголошують???

Reply


lucysd April 14 2009, 13:41:37 UTC
оооо, ну це вже перший крок (півкроку?) до цивілізованого світу.
може, грошей вистачило лише на автомат із талончиками, а на ціфрові табло для кас - дадуть наступного року

Reply

dmytro April 14 2009, 13:43:47 UTC
)))

Reply


terra38 April 14 2009, 20:21:30 UTC
Ага. "За правилами надо учиться жить", - сказала мені тітонька у віконечці, коли я спробувала пояснити, що система їхня нова недосконала)))

Reply

dmytro April 15 2009, 06:37:04 UTC
гиги))

Reply


othersideofwind April 26 2009, 23:44:34 UTC
в офісі Альфабанку на Хрещатику теж така система, і номер черги висвічується над манагєрами, але...
взяла я якось свій 33 номер,
в очікуванні сидить 2-3 людей,
над манагєрками світяться шось типу 28 і 24,
біля однієї - клієнт, біля іншої нікого немає,
потім і друга звільняється,
а номер ніхто на табло не міняє - ні одна, ні друга
одна своїми справами зайнята, інша голосно до мене "подходите сюда"
так що крім системи ще трохи моск мати не завадить:)

Reply

dmytro April 27 2009, 10:36:45 UTC
yes))

Reply


Leave a comment

Up