Те, заради чого здобувалося дане авто - перебуває в салоні. Якість матеріалів, які там використані - дуже гарної якості. Шкіра, не дивлячись на вік перебуває у відмінному стані (хоча, знову ж, багато в чому залежить від того, як стежив за машиною попередній хазяїн). Кермо з обробкою деревом дуже приємно тримати в руках. На нього виведене керування автомагнитолой, що дуже зручно - не потрібно відволікатися від дороги. Екран дозволяє в русі дивитися DVD. У найближчім майбутньому їсти думка модернізувати штатну систему програвання аудио й відео файлів. Однак концептуально міняти саму аудиосистему в мої плани не входить. Mark Levinson - для мого слуху цілком достатньо, хоча деяким людям, з особливо витонченим слухом, діапазону звучання може не вистачити. Тоді краще відразу брати машину в більш простій комплектації, щоб надалі встановити музику по своєму смакові. Электрорегулировки керма, сидінь, дзеркал, пам'ять на 2 пасажирів. Дуже зручна функція убирания керма при витаскуванні ключа запалювання. Усілякі підсвічування. Автозатемнение дзеркал заднього виду. Комфорт - це саме те, на що зроблений упор у цьому авто ( як і в будь-якому іншому цієї марки). Уважність до дріб'язків, зручність, м'якість, плавність руху - усе це є й це дійсно сильно підкуповує. Особисто для мене саме комфорт і безпека є визначальними факторами у виборі авто. Стиль водіння в мене вкрай спокійний. Волію їхати спокійно, без різких перебудувань із приємною музикою. Місця на задньому сидінні цілком достатньо для трьох пасажирів середньої комплекції. Машина дуже містка - можна самому перевозити великогабаритні речі (однак мені поки не придалося). Цей пункт можна продовжувати досить довго, тому що загальне враження про комфорт складається із дріб'язків, але ці дріб'язки будуть цікаві деяким.
Керованість.
Плюси: Відмінна керованість по місту. Малий радіус розвороту.
Мінуси: Швидко їздити по трасі не комфортно! По 5-бальній шкалі, я б поставив максимум 4-. Навіть при перекладі підвіски в спортивний режим швидкість руху в 150-160 кмч чи навряд здасться вам комфортної (порівнюю з Порше Кайен). В Gxа високий центр ваги й вузька колісна база, що, без сумнівів, впливає на його керованість по трасі. Комфортне керування перебуває в режимі від 100 до 140 кмч. Тому якщо ви любите їздити далеко й швидко - це машина не для вас! Та й кермо, як мені здалося, мало інформативний. Ця машина саме для міського жителя для розміряного й комфортного пересування із крапки А в крапку Б.
Одно из моих любимых блюд - это
гусь в яблоках. Благодаря Лиги Кулинаров научился его достойно готовить и постоянно радуют свою невесту :)