Hyundai Elantra 2003

Jan 23, 2012 14:47

Як водиться, для початку небагато передісторії, кому не цікаво, абзац можна відразу пропустити: откатавшись на ВАЗ2109 1,5 року й зібравши небагато грошей, було вирішено міняти машину. Т.к. на обрії маячила необхідність вирішувати житлове питання, усе про все грошей було для початку виділено 200р. Хотілося винятково японця й переважніше хонду. У ці гроші попадали однолітки проданої 9ки типу цивика, або ледве постарше - акорд. Одночасно розглядалися й праворульные аналоги, і я навіть сказав би, що їм віддавалася перевага, тому що вони поинтереснее мені видалися. Але всі вони вже були якісь порвані, із пробігом під 150000, і бюджет був збільшено до 300р. Дійшло до того, що я вже знайшов машину в районі Влдивостока: Хонда Торнео СирТ 2,0 літра 200 коней на механіку - дотепер про такий мрію. Але, купувати дистанційно не вирішився, а надійних людей, щоб її там подивитися й відправити сюди, у мене немає. Та й в 300р вона не влазила. У підсумку все зложилося так, що мій брат розв'язав продати Elantr-В, а я е купити.

Отже, Hyundai Elantra J3, кінця 2003 року, 1,6 МКПП, 107 корейських поні, комплектація GLS із пробігом 106 000 і пройденим ТЕ на 105 000 в ОД. Стояла сигналка з иммобилайзером. Кермо обтягнуть шкірою. Більше нічого примітного.
Докладно розповідати про відчуття в цій машині після 9-ки не буду, про це багато написане такими ж, як я, хто пересів з Жигулів на іномарку. Але на відміну від багатьох інших я не скажу, що ця машина якось порадувала по динаміці. Мотор могутніше, але маси в ній більше на 300 із чимсь кг., так що їде вона так собі. По місту - вистачає. Обігнати на трасі - 5 раз подумаєш і прицілишся. З пасажирами й у місті вже зовсім смутно. З кондеем, до речі теж. На низах тягне погано, прокидається десь після 3500-4000 про., але й засинає не сильно пізніше, їздити ж постійно на 4000 про - галасливо. Коротше поганяти на ній не вийде, цей двигун 1,6 однозначно слабшав для машини такої маси. Довелось проїхатися пасажиром на Elantra J4 теж з 1,6 і МКПП, отож там можна й похулиганить злегка, нового движка вистачає, що б тягати цю машину. Далі про двигун: не те що б це проблема, але з моменту її покупки ще моїм братом, на холодну стукали гідрокомпенсатори, так і стукають дотепер. На профільних форумах із цим пропонують не боротися, так не сильно відрізняється від боротьби з вітряними млинами. Як не дивно, майстри із цим погоджуються. Витрата: у місті менше 10л не виходить, хоча якщо зовсім овощить, те може бути. Траса - останнім часом їздив по 120 км у день, з яких 110 - траса з різною швидкістю переміщення (де 120, а де й 60), із прогрівом ранком і ввечері вийшло 8,5 літрів 92-го від лампочки до лампочки (хоча комп показує 8,2). Апетит до масла: у місті їсть його активніше, причому якось завжди по-різному. Після останньої заміни, проїхавши 5000 км, саме в режимі 90% траса, рівень тільки-тільки наблизився до мінімуму. При їзді при оборотах ок. 3000 уважаю такий вигар нормальним. Та й пробіг уже під 170 000. Один раз  почистив дросельний вузол, замінив задню подушку й гофру глушителя. У морози заводився не дуже охоче, але провиною тому вважаю вмираючий аккум, після покупки нового проблем не випробовував. Більше, крім регламентних робіт, ніякої уваги за 170 000 пробігу він до себе не зажадав, і, сподіваюся, не зажадає ще тисяч 30-50.
5ст. КПП - особливо сказати нема чого. Ну перемикає передачі. Іноді важко встромляється задня й 1-я. Ну й усе.
Салон. Особисто мені дуже подобається. За 3 року мого володіння нічого не почало гриміти й відвалюватися. Матеріали обробки мене влаштовують. Ергономічність теж, радує наявність підлокітника й усяких маленьких шухлядок. Єдиний мінус - колір велюру сидінь і колір пластмаси на дверях - світлий, паскудиться швидко, але хімічна промисловість не варто на місці, а в японців і корейців тим більше,  була куплена пара засобів, за допомогою яких усе було вычещено й відмите. Правда, я надяг нові джинси, які чудово злиняли на ще невисохле послу останнього чищення сидіння=)). Багажник зроблений якось незрівнянно гірше салону, увесь пластик якийсь дерев'яний, дно покрите якимось килимком, з якого ніяким пилососом не вдалося висмоктати пил і дрібне сміття. Місткість багажника й салону зі складеними сидениями непогана, але й нічого гігантського в цій машині я не перевозив. Радує, то що багажник можна відкрити як із салону, так і з вулиці ключем, руки ні про що не брудниш. Є пари косяків, з якими я так і не розібрався: після мийки дуже туго опускаються стекла, говорять, вирішується силіконовим змащенням гумок близько стекол; у морозну погоду іноді із брелока не відкривався ЦЗ, доводилося відкривати ключем.
Кондей. Не сподобався. З'їдає дуже багато мощі в і без того слабкого двигуна, у пекельну жару, яка в нас була, наприклад в 2010, його не вистачає, у машині однаково пекуче й виходиш із мокрою спиною,  хоча дме начебто б холодним повітрям. І ще з нього смердить мокрими ганчірками, коли тільки включиш, зміна салонного фільтра не допомогла, можливо, треба чистити випарник або чогось там, але в мене руки не дійшли. Грубка - гарна, узимку не мерзнув. Є ще підігрів сидінь, але я якось ним не користувався, тому що поки зрозумієш, що тебе підігріває знизу, уже й так стає терпимо в салоні.
Кузов, якщо не вважати безлічі відколів від наслідків їзди по КАДу, що незрозуміло чому почала іржавіти водійських дверей аж унизу зсередини (!!!) і 2х моїх приступів, що загострилися, ідіотизму, у результаті яких постраждали кілька елементів кузова, за 8 років він не вимагав до себе ніякої уваги, свіжовимитої машина й зараз виглядає свіжо. Про ідіотизм: один раз в'їхав у зад машині, яка передумала їхати під знак « звільни дорогу», розв'язавши пропустити ще одну машину. У мене: коцка на бампері й ледве зам'яте крило, у нього (форд мондео сарай): задній бампер, кришка багажника й схоже, що й днище багажника. Я здивувався, наскільки форд м'який, швидкість була ну ніяк не більше 10 кмч. Другий приступ ідіотизму трапився на паркигне, по якому я вже не перший рік по нескольку раз у тиждень їжджу, умудрився притертися до колони. Та й ще так, що постраждали задні двері й крило. Усе ремонтувалося по каско в не оф. дилера. Обоє разу зробили відверто огидно. І якщо при прийманні авто цього було не визначити, то через рік усе вилізло. Бампер просто обліз, а на крилі тріснула фарба (після другого випадку заднє крило ремонтувалося, а не мінялося). Був ще момент, коли я піймав крижину, яка лежала посередині дороги, після того як наші дорогі шляховики забирали замети з узбіччя. Об'їхати не встигав, а по висоті між коліс не пройшла - знову ремонт бампера. Цього разу за рекомендацією, до знайомих. Через 2 місяця бампер тріснув рівно в місці ремонту. Одним словом з кузовщиной мені не везло, із за чого втратив тисяч 20 при продажі.
Ходові якості. Що мене здивувало після покупки, так це те, що позаду - многорычажка. Рулится автомобіль непогано, наскільки непогано може рулиться сімейний седан, є певна хиткість, так що шахматить на швидкості 120 я б не став, але в поворот на 80 входити можна, на асфальті зад у замет зірвати важко, але можливо. Але як говорилося вище, ця машина явно не для гонок. Хоча й розганяв пари раз до 160, більше вже не комфортно, і галасливо, і якось вона починає парити, та й дороги в нас такі, що більше - страшно. Залишилася не зовсім зрозуміла робота АБС. По відчуттях, вона спрацьовує дуже рано і як не дави в педаль, гальмує погано. Але порівнювати гальмовий шлях із працюючої й непрацюючої АБС я не пробував. Ремонту по підвісці й іншої ходової за всі 8 років було: передні супорта, пари ступичных підшипників, гальмові диски по колу, стійки й втулки переднього й заднього стабов, кільце АБС, ну й гальмові колодки скільки-те раз. Стійки, шрусы, приводи дотепер рідні й заміни не просять. З покупки погано працював, а потім і зовсім перестав працювати ручник - задні супорта, але тому що ручником не користуюся, то ремонтувати не став. Є одна неприємна особливість по ходовий: стукає щось позаду при проїзді нерівностей. Усі діагностики показували, що все в порядку. Після заміни стійок і втулок заднього стаба, стукіт ставав ледве тихіше й упруже, але не на довго.  
Тепер про надійність авто в цілому. Ще на зорі мого автомобільного життя перечитав сотні відкликань, і тому завжди праг чистокровну японську машину, тому що крім усіх інших принадностей, майже що в кожному відкликанні було написано, що «нічого крім расходников не міняв». Отож про Элантру можу сказати так само. За 4 роки (пробіг з 65000 до 167000), що вона пробула в мене й мого брата, у ній жодного разу нічого не зламалося. Описані мною запчастини, замінені по підвісці й движку - уважаю расходниками, і більше того, вони мінялися за першою пропозицією майстрів, можливо десь і розвели. Правда, був один випадок, кода машина відмовлялася їхати. Саме минулою зимою, саме в самі люті морози. Спочатку я якось стих коштуючи на перехресті, завівся й начебто б усе стало ОК. Проблема пари раз повторилася й стала з'являтися ще й при заведенні авто: заведеться, пых-пых і стихне, потім заведеться ще раз і всі ОК.  Саме треба було їхати міняти масло, заодно попросив розібратися із цією проблемою. Діагностика показала пропуск запалювання в якімсь циліндрі. Але ще порадили й діагностику холодного пуску. До неї я так і не доїхав, тому що якось ранком машина просто не завелася. І що примітно, при знятті й иммо змінився звук і при повороті ключа перестав чутися звичний звук паливного насоса. Колективний розум інтернету підказав, що треба міняти паливний насос, що я й здійснив у дворі, засмердівши всю машину бензином і роздерши руки відкручуючи пробку бензобака під заднім сидінням, де цей насос і перебуває. Як виявилося - даремно. Заміна не допомогла. Я ж усе нарікав на сигналку. Але мир не без добрих людей: на одному дружньому форумі найшлася людина, яка погодилася під'їхати в суботу й подивитися, у чому може бути справа. Як виявилося, я був розумніше колективного розуму, умер иммо, який і блокував роботу паливного насоса. Иммо був відрізаний, залишилася тільки сигналка, яку мені порадили замінити якнайшвидше, попутно здивувавшись, як ця сигналка так довго проробила, цілих 7 років, звичайно вони мруть на 3-4 рік життя. Була встановлена  Pandora зі зворотним зв'язком. Цю поломку не відношу на надійність авто, тому що проблема була саме в сигналке.
Розповідь і так вийшла довгим, але не можу залишити без уваги тему регламентного обслуговування автомобіля, тому що це теж немаловажний момент при експлуатації. Як я говорив, мені машина дісталася із пройденим ТЕ105, що випливають було ТЕ120, при якому міняються ремені, фільтра, начебто б свічі й ще чогось - коротше найдорожче ТЕ. Вивчивши варіанти, я розв'язав, що ОД, як зразок надійності й професіоналізму - це самий вірний вибір, незважаючи на свою дорожнечу. Як же я помилявся. Уся різниця між ОД Hyundai по імені « Схід-Авто на Бухарестській» і простим гаражем з безрукими майстрами, це просторий світлий зал, у якому ти сидиш і чекаєш, коли полагодять твій машинку. І за це ти платиш майже в 2 рази дорожче (ТЕ із заміною колодок мені обійшлося в 27000р). Відношення до клієнта на рівні військкомату або ОВИРА: ти їм повинен. Ще перед поїздкою до них, я подзвонив проконсультуватися по такому питанню: після заміни гуми на літню на литих дисках, звернув увагу, що від внутрішньої грані диска до супорта буквально 2 мм відстані, і це на старих колодках, і згадав, що старий власник розповідав, що були якісь проблеми з тим, що ці диски якось не встали після заміни колодок (диски виявилися не з тим вильотом). На що мені майстер сказав, що я нічого не розумію, і заміна колодок ніяк не може вплинути на положення супорта й постановку колеса, і погодився, що на випадок чого, усі допработы, якщо колесо все-таки не встане, будуть не за мій рахунок. Приїхавши на ТЕ 120, я заодно попросив поміняти й колодки. Залишив машину, поїхав додому. Дзвонить майстер:
 - а ви колодці міняли на цій машині?
- що, колеса не встають? - говорю я.
- так, за супорт чіпляють
 - привіт вам, я ж спеціально дзвонив і запитував. Знімайте нові колодки, залишіть старі, - говорю я.
- му-мэ-а чо. - говорить майстер і вішає трубку.
Приїжджаю, і бачу, що коштують нові колодки й супорта сточены болгаркою, що б не чіпляли за колесо.
- що за нах? - говорю я майстрові.
- а чим ви не задоволені, ми все зробили, що б заощадити вам гроші.
- я ж російською мовою попросив залишити всі, як було.
- ну а як би ви колодки поміняли
 - а не твою справу.
Беру вбрання замовлення й бачу там якісь слюсарні роботи, які накинуті на застережену раніше суму.
- це що таке?
- це ми супорта точили.
- а чому за мій рахунок, я цього не просив, більш того я ж про все попередив, і мені було обіцяно, що якщо що, те все за рахунок Схід-Авто.
- ну люди працювали й вони повинні одержати гроші, моє завдання, що б люди одержали свої гроші.
Я вже не говорю про те, що після цього ТЕ, я до них приїжджав ще 2 рази, тому що вони не могли нормально загвинтити пробку на бензобаку під заднім сидінням, після заміни паливного фільтра, і в машині смерділо бензином. Вирішене, туди не ногою. Через якийсь час відкривається Схід-Авто на Жукова, туди мені ближче, думаю, що може в новому-те салоні відношення буде получше. Ставлю машину на ТЕ, дзвонить майстер, говорить, що машина готова, приїдьте. Приїжджаю:
 - у вас усі ремені були погано натягнуті, ми підтягли.
- як так, а чому вони були погано натягнуті, із за чого це?
- це хтось вам їх ставив криво.
- так ви ж і ставили, - говорю.
- ээ-ааа-мууэээ, ну так треба ж було через 2 тисячі приїхати, що б їх підтягти
 - а мені хтось про це сказав? Я навіть не Жигулях цим не займався.
- мууу-эээ-ааа…
 На цьому ОД Схід-Авто припинив своє існування для мене.
Коли мені подзвонили з «служби по якості схід-авто», я висловив усе із прізвищами, номерами і явками. Але час від часу читаючи відгуки про інших марках, я розумію, що проблема не стільки в конкретному дилерові, скільки в цілому сфері послуг по авторемонту в нашій країні, і краще чому рукастый і головастий механік, ще нічого немає.
 Шляхом довгих митарств зупинився на Кореане на Софійській. Там усе попроще, немає силіконових дівок на рецепції й майстрів з відполірованими нігтями, але й майстри ні на що не розлучали, і варіанти пропонували, та й взагалі в тобі бачили клієнта, а не гаманець із грішми.
Чому так докладно й багатослівно, а тому що я 100 раз подумаю, чи купувати новий Hyundai тільки з тієї причини, що його обслуговувати прийде в наших дилерів.

От, напевно, і все. Куплено в 2008 за 275р, продано в 2012 за 220р.
 До плюсів машини віднесу:
 - надійність, гарний варіант авто на щодня, що б переміщатися із крапки А в крапку Б и не парити голову.
 До мінусів:
 - слабкий двигун, ну не їде вона ніяк з таким движком.
- проблема вибору наступного автомобіля: розпестила вона мене своєї неломучестью в комбінації з недороговизной. Тому чесно не знаю, куди подивитися. Усі що подобається (БМВ1, Ауди А3, Акорд…), коштує далеко за мільйон, а то, що по кишені - не подобається. Хочеться такої ж надійності, за такі ж реальні гроші, але не хочеться знову Элантру. Може мазда 3 2,0, або Опель айстра 1,8, або…?

Студент каждого технического ВУЗа обяза быть знаком с программой autocad и уметь ею пользоваться. Если вам это нужно, то смотрите уроки тут.

Когда построил себе дачу, то долго выбирал заборы для дачи. Тут отличный выбор. Компания ЛЮКС-100 вот уже много лет успешно изготавливает и устанавливает заборы любых видов и сложностей на всей территории Подмосковья.

Мы с друзьями частенько ездим поохотиться на кабанчика. Но увидеть его издали не так уж и просто. Поэтому я купил себе купить бинокль для охоты тут.
Previous post Next post
Up