Oct 13, 2011 22:35
התקופה שלפני תחילת סמסטר היא תמיד זאת שאין בה זמן לכלום.
שלושה קורסים להכין, אחד חדש. קורס שנה א', של מי היה הרעיון הגיאוני לשים מתרגל בשנה האחרונה שלא התעסק עם חומר של שנה א' מאז שהוא היה שם לתרגל קורס מבוא של שנה א'? - טוב, של המרצה, היא בקשה אותי אחרי השדוקטורנט שלה יצא לבלגיה לשנה ואני הדבר הכי קרוב שיש לה למישהו שמבין בנושא.
אני והמתרגל השני לחצנו על המרצה להוסיף עוד סיורים לאחד הקורסים, עכשיו צריך לעשות סיורי הכנה, כמובן שעשינו את הראשון על גל החום שהיה ביום ראשון. את הבא דחינו לאחרי החג. אני באמת צריך לסכם את התוצאות משם.
התחלתי ניסוי חדש לחלוטין בניסיון לחבר תיאוריה לתצפיות תומכות, משתמש בצעצוע שישב במעבדה כאבן שאין לה הופכין מאז שקנו אותו לפני שלוש שנים - אני ארחיב על זה בהזדמנות. התחיל מאוד מוצלח, מאז הסתבך. בצד החיובי, כנראה שהצלחתי למצוא מקרה שבוא אשכרה אפשר לעשות משהו שימושי עם חוק סטוקטס חוץ מלהפריד פרקציות, מה היה מאמין?
סיימתי את סבב התיקונים השלישי על המאמר, חשבתי שזה להגשה עד הסוף, אבל מסתבר שיש לי עוד קצת זמן, שלחתי לעמיתהה בחו"ל כדי לקבל עוד חוו"ד. עוד שני מאמרים בעבודה, יש סיכוי שאני אפילו אצליח לפרסם משהו לפני סוף הדוקטורט.
אני חושב שאני צריך למצוא עוד כמה נקודות להירשם אליהן באופן רשמי הסמסטר, מסבר שהם באמת מקפידים על העניין הזה של קורסים.
קיבלתי ליומהולדת nook, תודה לכל המעורבים, התכוונתי להגיד של זה משהו, אבל כל הזמן היו דברים... הוא כבר הספיק לחטוף מכה אז בניתי לו מארז כי מסתבר שעדין אין רשמי למודל הזה (או לפחות לא מצאתי במחיר נורמלי). היו לי שאיפות להגיע לקרוא מאמרים עכשיו, אבל אז הביאונ לי ערימת ספרים אלקטרונית.... מה לעשות, יילנה אנדרוס פשוט כותבת יותר מעניין מרוב המאמרים המדעיים.
מחקר,
לימודים,
הוראה