40% населення України і 9 з 10 молодих людей вже користується інтернетом. Виросло нове покоління, яке не знає про факс і не чуло про телеграми, все менше використовує телевізор, але в них є e-mail, SMS та Skype. Покупки в інтернеті стали звичною справою і в 2011 році сумарно склали 20 млрд. грн. 90% користувачів оселилися в соціальних мережахі туди ж переселяються політики: 10% народних депутатів ведуть свої еккаунти. Сторінки брендів в соцмережахзбирають аудиторію, що рівна населенню середнього обласного центру, як Черкаси. Ось-ось бренди матимуть аудиторію співмірну з національними газетами і телеканалами.
Click to view
Інтернет - це вже невід’ємна частина бізнесу, суспільства та політики. І він настільки суттєво впливає на життя пересічних українців, що ігнорування сьогодні цього каналу взаємодії та комунікації може призвести до негативних наслідків як для компаній та політиків, так і для держави та неурядового сектору.