Leave a comment

viaaaa May 20 2009, 14:05:04 UTC
А отут я з тобою не погоджуюся - українцями "за бажанням" стати неможливо, то питання кровного родства. І саме за то подобається мені Патріот України - дбають за кровні інтереси нації.
Про всілякі соціалістичні заморочки - щодо господарської солідарності та профспілок для наймитів - велика окрема розмова, знову вони збиватимуться (і їх збиватимуть) у лівизну, а дуже б того не хотілося :(
Дуже вчасна конференція - тепер дійсно є матеріал для обговорення їх програмових засад.

Reply

Пошук чистокровних — шлях в нікуди andriy69 May 20 2009, 14:56:44 UTC
««українцями "за бажанням" стати неможливо»» - дуже й дуже можливо.
І росіянином стати за бажанням можливо. У мого батька українця рідна сестра росіянка. І по паспорту і по духу. І ніяк їй не доведеш що вона українка, що вона мала від народження українське прізвище і українських предків.
Бо вона народилася в Росії і жила все життя в Казахстані, і не вважає що українці то є народ.
Тож вона тільки по своєму бажанню може стати українкою, а оскільки його немає, то вона росіянка.
То яким чином дбати за її кровні інтереси? Вона ж бо кровна українка!
А є в мене знайомі, які мають російської крові більше української, але знають мову,справді люблять Україну і вважають інтереси українського народу своїми. То таких відсторонити?

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди viaaaa May 20 2009, 20:05:52 UTC
Наявність українських пращурів дає підстави вважатися українцем. Якщо ваша тітонька бажає бути росіянкою - то її право, і дбати відповідно ніхто про неї не збирається.
І навпкаки - ті, що мають частку української крові і їх притягло до України і вони її люблять - то "Кров людська не водиця", недаремно то сталося :)

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди andriy69 May 20 2009, 20:25:30 UTC
наявність українських пращурів (враховуючи масштабні переселення під час різних земельних реформ, війн, розкуркулень) спостерігається на всій території всього колишнього СРСР. Також в Україні рідко ви знайдете, чистокровного без української крові, росіянина. То ж на перший план виступає те, як кожна конкретна людина пов'яже себе з Україною, або ж не пов'яже.

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди viaaaa May 20 2009, 20:33:23 UTC
Так, від людини залежить - але й від родоводу, одне іншому не заважає :)

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди bilozerska May 20 2009, 20:58:10 UTC
Абсолютна правда, сама знаю купу таких прикладів.

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди dzida May 21 2009, 16:46:59 UTC
То яким чином дбати за її кровні інтереси? Вона ж бо кровна українка!

Не існує кровних інтересів окремої людини. Існують кровні інтереси Нації.

Те, що твориться у вашої тітоньки в голові має другорядне значення. Її діти цілком можуть вирости нормальними українцями, якщо держава про це дбатиме. Негр (наприклад), яке б він не мав бажання стати українцем, ніколи ним не стане, так само і його діти.
Маєте питання?

Reply

Re: Пошук чистокровних — шлях в нікуди andriy69 May 21 2009, 17:21:58 UTC
Питань немає, є самі заперечення.
Що стосується дітей батькової сестри(вибачте, я її тіткою не сприймаю, бо жила далеко і бачилися рідко), то яка держава подбає про те щоб її діти вважали себе українцями? Вона не в Україні мешкає. І її діти теж будуть росіянами.Бо росіяни не висуватимуть жодних вимог, їм досить, аби людина сама себе усвідомлювала росіянином, а рідні українці вимагатимуть щось доводить, і головне невідомо кому.
Росія не висуває концепції чистокровності і тому серед росіян, які прославили Росію так багато українців, німців, шведів тощо. І навіть нащадок негра прославив Росію. І їх не відкидають як інородців. А навпаки ними возвеличують Росію.

Справа не в негрі. не в його кольорі , а в тім що негр, як і будь хто інший білий ,хто щойно приїхав , емігрант і він об'єктивно не може стати українцем. Це не той випадок, який ми обговорюємо. Еміграція - це окреме питання. Воно не стосується самоусвідомлення себе українцем, бо жоден емігрант навіть не намагається це робити.

Reply

(The comment has been removed)

viaaaa May 20 2009, 19:58:20 UTC
1. Чи був інтегральний націоналізм традиційним - веееелике питання.
2. Із сумом констатую, що ні на чиїй сторожі він не постояв - на жаль, бо так склалися історичні події і обставини.
3. Будь-яке загравання з "робітничим класом" - а фактично, із залишками рабів після рабовласницьокго комуністичного устрою - неминуче приводить на одну доріжку націоналістів і ліваків, що ми і бачили 1 травня на Майдані під гаслом "Соціалізм - то свобода" :(
І дбати маємо насамперед про підприємців-власників і селян, тих, хто працює сам на себе. І констатувати, що наймитство - то недоля, і від хорошого життя у наймити не йдуть. І прав у наймитів немає ніяких - а всі права у власника заводу, і то є нормальним, бо власник. Окреме питання - як саме стали власниками наші гниди.
І ті ж европейські нації чудово знають, де чиє. Дуже жалко, що синоніми "соціум"-суспільство і "соціалізм" - як суспільний устрій, де "гуртове чортове" - є норма, стали синонімами - суспільне співіснування хочуть зрівняти з суспільною не-власнісю нібито всіх :(

Reply

dzida May 21 2009, 17:21:47 UTC
Хм.
Грушевський, здається, теж вважав, що українці - нація без робітничого класу.

Reply

viaaaa May 21 2009, 20:55:24 UTC
Можливо, він констатував очевидні речі - що українці нація господарів, або селян, або виробників та майстрів, але аж ніяк не наймитів на величезних заводах - туди вони йшли виключно від нужди, коли втрачале власне майно.
А зараз робітничим класом стала саме п'ята колона - а українці у переважній більшості подалися у дрібне підприємництво, отакий цікавий розподіл, що ще раз підкреслив неприродність працювання задарма на дядька.
І сьогодні ми те чудово побачили - і ліваки, і СНА дружньо покричали під Українским домом "Роботу українцям", бо ліві звикли наймитувати і інших привчають, а що підтримав Патріот України - заганяння у рабство безмайнових українскьких дітей? Лівіють :(

Reply

gurvinyk May 21 2009, 21:00:16 UTC
Ви десь працюєте?

Reply

viaaaa May 21 2009, 21:11:01 UTC
Ні, не працюю вже три роки - ще у липні 2006 року звільнилася з піндостановської програмерської контори і стала з наметом на Майдані - і не працюватиму доти, доки не перекину цю посткомуняцьку систему. І не платитиму гнидам жодної копійки податків - аби поламали зуби об порожнє бюджетне корито. А чому питаєте?
А щодо малого бізнесу, якому сьогодні нібито посприяють на кілька місяців у вигляді великої поблажки - і сміх і гріх, кому ви вірите? І з ким на акції ходите - з усіма ліваками, що радо збіглися проти Юлі погаласувати, наче їх Ахметови не звідти ж родом :(

Reply

gurvinyk May 21 2009, 21:15:25 UTC
От працювати значить аж до 2006 року на когось і виходить по вашій логіці до 2006 року були лівою? Ну як же так були найманою працівницею!
От у мене мама викладачкою працює. Вона теж ліва? Їй потрібно звільнитися щоб якись чужинець пішов на роботу, бо бачте українцям зараз негоже працювати?

Reply

viaaaa May 21 2009, 21:25:04 UTC
Була наймитом - так. А ліві - це всі, хто захищає права рабів рабствувати і наймитів наймитувати за копійки. Профспілки створюють - ой рабам треба на ложку юшки більше :(
Щодо вашої мами - вона має право вибору, викладати у державному інституті чи піти до приватної гимназії чи взагалі приватним репетитором бути, і вона сама вирішує, як для неї краще. А работяги-металурги заручники ситуації - їм піти на вільні хліба набагато складніше, чим комуняки і користають, і всілякі ліві-солідаристи також, включаючи і Тимошенко :(

Reply


Leave a comment

Up