Асаблівасці нацыянальнага нэймінгу і лагістыкі, або навошта везці пылавыбівалку за 1700 кіламетраў

Apr 27, 2012 13:39


Гэта перадрук з Павел Бераснеў. Ціпа блог. Адпаведна, каментаваць можна не толькі ў LJ, але і тут.

За апошні час назбіралася некалькі цікавых фотачак і назіранняў, якія на асобны пост не цягнуць, але падзяліцца хочацца. Таму публікую іх разам.

Малюнак першы, які ілюструе асаблівасці нацыянальнага нэймінгу і брэндзінгу:



Сыр "Эмілорд". Хойнікі.

Чытаць трэба павольна і выразна: сыр "Эмілорд". Хойнікі. А? Клёва, праўда? Калі б было напісана "Эмілорд, Галандыя", то, згадзіцеся, гэта гучала б не так гарманічна :)
Чытаць запіс поўнасцю »

Хойнікі, геаграфія, эканомія, Расія, бізнэс, гандаль, Беларусь, імпартазамяшчэнне, маразм, фінансы, маркетынг, лагістыка

Previous post Next post
Up