פזורים

Jul 14, 2006 15:41


מכפר סבא לצומת הרצליה: שעה וחמש דקות.
מצומת הרצליה לרמת ישי (כולל החלפת אוטובוס בצומת אלונים): שעה ועשרים.
אז כן, כפר סבא יותר קרובה לצומת הרצליה מאשר רמת ישי, אבל נראה שלא בהרבה. איכס, פקקים.
===
מלחמות ישראל בראייה אנקדוטית: כשהיינו במרכז קליטה הייתה מלחמת יום כיפור. כשהייתי בתיכון אבא שלי חזר מלבנון עם משהו דמוי הלם קרב. כשהייתי בתואר ראשון היינו בחדר האטום וקיללנו את סדאם. כשהייתי בתואר שני התאהבתי בגיא ומצאתי את עצמי כוססת ציפורניים בהמתנה לטלפונים האקראיים שלו מלבנון. שוב לבנון. לפנטסי.קון השני לא הלכתי כי גיא היה בג'נין. שנה אחר כך הזמנו את חברת הגז להזיז את הבלונים - מישהו חכם במיוחד הציב אותם במקור כשהם נשענים על המקלט, שאותו רצינו לאטום לכבוד סדאם - הסיקוול. ועכשיו, שוב לבנון מככבת בחיי, פעם שלישית גלידה. לא הגיע הזמן שנעשה כרטיס מועדון או משהו?
ומשפט השבוע: "אם המצב יחמיר אני אבוא אלייך. אצלך יש מקלט". רומנטי.
===
בדיוק כשאני עומדת לרדת מאוטובוס אחד, שומעים ברדיו שקטיושה נפלה בסטלה מאריס בחיפה, ושלל דיווחים ופרשנויות היסטריים-אך-בעלי-תוכן-אפסי. אני מתקשרת להורים ולאחשלי למרות שברור לי שלא יהיה בזה טעם. אני צודקת - "הרשת אינה זמינה". באוטובוס הבא שאני עולה עליו, הרדיו מכוון לתחנה שמשדרת שירי אמביאנט שלווים. אקס-טריטוריה.
תשובה מאחשלי מגיעה רק חצי שעה אחר כך: "רציתי לכתוב שהרחובות ריקים כמו יום כיפור, אבל זה כל ערב ככה בחיפה". תשובה מההורים שלי מגיעה רק אחרי שעתיים - הם היו בתיאטרון. תרבות זה טוב.
===
צריך מתישהו לעשות ערב וממש לצפות בסרטים של האחים מרקס.
===
בקרוב פאן.קון. מגניב.
===
גיא לקח סוף סוף את המיטה שלו. במשך שעה אתמול פירקתי את התפלצת, ובכל פעם שנאבקתי באחד הקרשים הארורים שלה (עץ מלא, שוקל כמו הצרות שלי), בירכתי את גורלי על כך שזו הפעם האחרונה שאני צריכה להזיז אותה. כתמורה למאמציי, מצאתי שקל תועה במסגרת. לא רע.
היינלין זעף על שלוקחים לו את מקום המרבץ שלו (על המיטה). פיקסל זעפה על שלוקחים לה את מקום המסתור הקבוע שלה (מתחת למיטה). טריגר זעפה על שלוקחים לה את המדרגה הראשונה במקפצה התלת-שלבית מיטה-טלוויזיה-ארון (כמעט הסיבה היחידה שאני עוד מחזיקה טלוויזיה בחדר. או בבית.) בינתיים, עד שאני אקנה מיטה חדשה, שמתי מזרונים על הרצפה. החתולים נראו תמהים מאד, איך בדיוק נכנסים מתחת לזה כדי להתחבא.
היום חזרתי הביתה והם כבר רובצים על המזרונים בשמחה רבה (חוץ מטריגר שכבר מצאה דרך אחרת לעלות לארון). ההסתגלות של חתולים לשינוי היא מהדברים המופלאים בעולם.
===
יום בסטיליה שמח לכולם. אני הולכת לנמנם קצת על המזרונים שלי. אם החתולים ירשו.

war, cats, friends, לא נגענו, me

Previous post Next post
Up