Вот последние слова Царя Давида (2 Цар.23:1):
(23:3-5) «Глагóлетъ Бóгъ Изрáилевъ: мнѣ глагóла хранитель Изрáилевъ притчу: рѣхъ въ человѣцѣхъ: кáко удержитé стрáхъ Бóжiй?
И во свѣтѣ Бóжiи ýтреннѣмъ, и возсiя сóлнце заýтра, не прéйде от сiянiя, и яко от дождя злáчна от земли.
Не тáко бо дóмъ мóй съ крѣпкимъ: завѣтъ бо вѣченъ положи ми, готóвъ во всякомъ врéмени сохранéнъ: яко всé спасéнiе моé и всé хотѣнiе во Гóсподѣ, яко не имать прозябнути беззакóнный».
Говорится о царском доме Давида, о вечном завете с Богом. Что он сохранен во всяком времени, что хотение и спасение его во Господе и поэтому не появится беззаконник. Вот оно, злобное лицо антихриста проглядывает уже почти 3000 лет назад.
Из этих слов можно сделать вывод, удержание страха Божия- удержание монархии, что пока стоит дом Давидов, то и не явится беззаконник.
(2 Сол.2:3) «Да никтóже вáсъ прельститъ ни по единому же образу: яко áще не прiидетъ отступлéнiе прéжде, и открыется человѣкъ беззакóнiя, сынъ погибели»,
Вот об этом отступлении, отступлении от монархии и говорит апостол Павел.
Посмотрим, как это место исказил синодальный перевод:
(2 Цар.23:3-5) «Сказал Бог Израилев, говорил о мне скала Израилева: владычествующий над людьми будет праведен, владычествуя в страхе Божием.
И как на рассвете утра, при восходе солнца на безоблачном небе, от сияния после дождя вырастает трава из земли,
не так ли дом мой у Бога? Ибо завет вечный положил Он со мною, твердый и непреложный. Не так ли исходит от Него все спасение мое и все хотение мое?»
Ни тебе притчи, ни тебе беззаконника.