Apr 11, 2016 10:53
над которым надо будет подумать и касается он правового режима четырехдневной войны.
Фактически война оказалась выброшенной из правового поля. Не была соблюдена процедура вхождения армянских государства в войну и это серьезный провал. Мы воевали, несли потери, а в правовом поле продолжали жить в «мирное время».
Многие назовут это «мелочью», но это симптом более серьезной болезни. Дело в том, что армянская политическая власть не считает необходимым работать в правовом поле, считаться и подчиняться закону. Если бы мы были «мелочными», то, безусловно, знали бы, что с правовой точки зрения отстранение Арцаха из переговорного процесса и тем более попытка снять его подпись - нарушает правовые акты Республики Армения и Арцаха. Это просто незаконно и политические деятели, идущие на такой шаг, должны нести не только политическую ответственность, но и предстать перед законом. Знающие тему подтвердят, что ситуация в правовом поле выглядит именно таким образом, дадут ссылки на соответствующие правовые акты. Это поведение вне армянского правового поля. Надо зафиксировать этот момент и начать думать, каким образом вернуть политиков в правовое поле.
И второй момент. Попробуйте наложить четырехдневную войну на парламентскую систему правления, когда идет война, которая не объявлена, а НГШ и начальники корпусов мечутся, не зная приказы какого Верховного Главнокомандующего выполнять - фактического, военного или юридического, мирного. Пока есть время надо попробовать избавить от этой напасти.
Сусанна Зоранян оперативно перевела текст на армянский
Եվս մեկ նրբերանգ, որի ուղղությամբ հարկ կլինի մտածել և վերաբերում է այն չորսօրյա պատերազմի իրավական ռեժիմին:
Պատերազմը փաստացիորեն դուրս էր դրված իրավական դաշտից: Հայկական պետությունների պատերազմի մեջ մտնելու ընթացակարգը չի պահպանվել և դա լուրջ ձախողում է: Մենք պատերազմում էինք, կորուստներ կրում, իսկ իրավական դաշտում շարունակում ապրել «խաղաղ ժամանակներում»: Շատերն այն «մանրուք» կանվանեն, բայց սա ավելի լուրջ հիվանդության ախտանիշ է: Բանն այն է, որ հայկական քաղաքական իշխանությունը հարկ չի համարում աշխատել իրավական դաշտում, հաշվի նստել և ենթարկվել Օրենքին: Եթե մենք «մանրախնդիր» լինեինք, ապա հաստատ կիմանայինք, որ իրավական տեսանկյունից Արցախի հեռացումը բանակցային գործընթացից և հատկապես նրա ստորագրությունը հանելու փորձը խախտում է Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի իրավական ակտերը: Սա պարզապես անօրինական է, և նման քայլի գնացող քաղաքական գործիչները, պետք է կրեն ոչ միայն քաղաքական պատասխանատվություն, այլև՝ կանգնեն Օրենքի առաջ: Թեմային տեղյակները կհաստատեն, որ իրավիճակը իրավական դաշտում ճիշտ այս պատկերն ունի, կանեն հղումներ համապատասխան իրավական ակտերի վրա: Այս վարքագիծը հայկական իրավական դաշտից դուրս է: Պետք է արձանագրել այս պահը և սկսել մտածել քաղաքական գործիչներին իրավական դաշտ վերադարձնելու եղանակների մասին:
Եվ երկրորդ պահը. Փորձեք չորսօրյա պատերազմը տեղավորել կառավարման խորհրդարանական համակարգի շրջանակներում, երբ պատերազմ է գնում, որը հայտարարված չէ, իսկ Գերագույն շտաբի հրամանատարն ու կորպուսների ղեկավարները գլխակորույս, չգիտեն թե որ Գերագույն գլխավոր հրամանատարի հրամանները կատարեն՝ փաստացի, ռազմական կամ իրավաբանական, խաղաղ: Քանի դեռ ժամանակ կա, պետք է փորձել ազատվել այս պատուհասից:
четырехдневная война