Початок поїздки на море. Будапешт.

Sep 22, 2014 16:46

Через події в країні відпустка на морі весь час відкладалася.
І ось ми зрозуміли, що скоро вересень, а моря ми так і не побачили. Можна і без моря, звичайно, але якось стали здавати нерви, cерце, да і в цілому самопочуття не найкраще.
Вирішили поїхати в ті самі апарти, що і минулого року в Італію.
Написали хазяїну, дізналися ціни, і трішки призадумались.
А тут мій знайомий Мар'ян розказав мені про Сітонію на Халкідіках. Я подивилася, мені дуже сподобалася, написала в готель.
Відповіли, що є один номер і тільки з 30 серпня.
В нас школа починається на тиждень пізніше - з 8-го числа. Ми подумали, що тиждень пропустимо.
І ось готель заброньований 19 серпня.
Вибодовую маршрут.
Їхали через Будапешт-Сербію-Македонію.
Проходили через 4 кордони. Але доволі швидко.
Перший кордон в Чопі - Україна-Угорщина. Ніколи так швидко не проходила кордон. Хвилин 15 в нас зайняло і наш кордон, і угорський.
В нам польська віза, і це був перший в'їзд по візі. Спитали, куди їдемо. Сказали - Будапешт. Нічого не питали, чому не в Польщу, взагалі нічого не питали.
На першій заправці купили він'єтку, бо щось нам останнім часом "везе" на штрафи. -:)
Дорога від Львову до Будапешта зайняла 7 годин. Приїхали ми 600 км.
Маю сказати, що періодично трапляються проколи.
От і в цей раз, заборонювавши апарти на букінгу, ми не змогли в них заселетися. Приїхали в 12-05 ночі. Дзвонимо їм, а вони кажуть - в нас поселення до 12. Ми кажемо - ми стоїмо під дверима, поселіть! Ні, поселення тільки до 24-00.
Змушені були їздити шукати інше житло. Знайшли за 51 євро зі сніданком. Старуваті, але доволі нормальні апарти. Забронювали інші апарти на букінгу, і зранку переїхали в них.
А потім було 2 дні в чудовому Будапешті.
Дуже красиве місто. Дуже.
Правда, коли заходиш в якісь бічні вулички, трохи нечисто...
Як сказав чоловік - австріяки їм набудували, а вони тепер засирають. -:)
Купили ми квитки на екскурсійний автобус. Каталися на ньому 2,5 години, а потім вийшли на зупинці купальні Сечені. Терми. Провели там більше 6 годин. -:)
Пройшли по мосту з левами - І на фунікульорі піднімалися на гору.
А ще в нашого Ярка в Будапешті було день народження. 4 рочки!
Минулий рік ми зустрічали в БУковелі, цього року - в БУдапешті.
Цікаво, а де наступного року? ) Може в БУдві? ))

Знаменитий міст зі львами - Міст Сечені, ланцюговий міст, угор. Széchenyi lánchíd - підвісний міст через річку Дунай, що з'єднує дві історичних частини Будапешта - Буду і Пешт. Відкрито в 1849 році, ставши першим постійним мостом через Дунай.
Крайніми точками моста є:
в Пешті - площа Рузвельта (палац Грешема, Угорська академія наук);
в Буді - площа Адама Кларка (Камінь нульового кілометра, нижня станція Будапештського фунікулера, що веде до Будайської палацу.)
Міст названий на честь угорського політика графа Іштвана Сечені (Сеченьі), що вклав чимало коштів і сил у його спорудження. В момент спорудження міст вважався чудом світу (кілька років по тому його перевершив за розмірами МИКОЛАЇІВСЬКИЙ ланцюговий міст подібної конструкції). Міст зіграв важливу роль в економічному та суспільному житті Угорщини, став одним із стимулів об'єднання Буди і Пешта в єдине місто Будапешт. Прикраси моста виготовлені з чавунного литва.

А це фунікульор.

Лабіринт, Музей історії, Національна бібліотека і безліч інших пам'яток доступні відвідувачам Будайської фортеці, в якій можна провести цілий день, милуючись всіма принадами цього унікального місця.

Там невимовно прекрасно.

Вид зверху на Пешт.

Бачите, що висить на проводі? :-)

Іменинник

Вечірня прогулянка

Базиліка святого Іштвана (угор. Szent István-bazilika) - католицький собор в Будапешті, найбільший храм столиці Угорщини.

Екскурсія автобусом.

Угорський державний оперний театр (угор. Magyar Állami Operaház, раніше Угорський королівський оперний театр) - найбільший угорський оперний театр, що знаходиться в Будапешті. Відкрився в 1884 році.

Площа Героїв (угор. Hősök tere) - одна із знаменитих площ угорської столиці, розташована в Пешті. На площі Героїв закінчується проспект Андраші, а за нею починається міський парк Варошлігет (улюблене місце для прогулянок з дітьми). Площа була оформлена до святкування тисячоліття Угорщини в 1896 році і вмістила тоді понад 50 тисяч гостей, які приїхали до Угорщини.
Площу прикрашають кілька пам'ятників. Перший, розташований в її центрі, присвячений тисячоліттю переходу мадярів через Карпати і являє собою високу колону, на вершині якої знаходиться фігура архангела Гавриїла на земній кулі з короною короля Іштвана і апостольським хрестом. Авторами пам'ятника є архітектор Альберт Шікеданц і скульптор Дьордь Залу, його зведення зайняло 42 роки. За легендою звернути угорців в християнство велів святому Іштвану саме архангел Гавриїл, що з'явився йому уві сні. Біля підніжжя монумента зображені вожді семи мадярських племен на чолі з князем Арпадом, засновником яка правила угорської династії.Відома також під назвами Площа Тисячоліття або Площа Міленіум.

Проїзжали через такий тунель декілька разів:

Будівля угорського парламенту

Проспект Андраші (угор. Andrássy út) - парадний проспект угорської столиці. За свій величний елегантний вигляд проспект називають будапештськими Єлисейськими Полями. Носить ім'я міністра закордонних справ Австро-Угорщини Дьюлі Андраші. Проспект довжиною 2,5 км з'єднує площа Ференца Деака з площею Героїв і Міським парком. Під проспектом Андраші прокладена перша гілка найстарішого в континентальній Європі метрополітену.

Не моя фотка, знайшла в інеті, але дуже патріотично. :-)

Купальні Сечені

Всередині, там де коло - швидка річка. :-)

А це от такі черги були на кордоні в зворотньому напрямку, коли ми проїзжали Угорщину-Сербію і Сербію-Македонію. Ми навіть думали назад їхати іншою дорогою, тому що черги були колоссальні. Але поїхали все ж таки цією, і черг вже не було...

Дуже ще хочу повернутися в Будапешт.

Нас чекає з дітьми прогулянка на кораблику, Будапештський зоопарк, парк Варошлігет...

софійка, семья, будапешт, ромчик, путешествия, ярко, сім'я, мандрівка