Growth in PR, сессия 1. Какой PR необходим компаниям сегодня

Mar 08, 2010 06:35


Ярына Ключковская - от "пиар" к стратегической коммуникации. Какой PR необходим компаниям сегодня.
Первая сессия, которой открывался проект, была посвящена пиару в целом, его реалиям в Украине и тем базовым вещам, на которых должна основываться работа PR-специалиста.

Ярына Ключковская в самом начале сессии "пожаловалась", что вот уже третий год ей ( Read more... )

Leave a comment

kid_06 March 8 2010, 22:34:58 UTC
дуже цікаво )
про Сьюзан Бойл взагалі класно, не знав раніше.
ех, шкода що часу на все не вистачає, теж би таке послухав.

Я правильно розумію, що це проект некомерційний і спрямований на "розвиток галузі"? Можливо варто писати все це на відео, потім монтувати і викладати. Чи взагалі напряму через Юстрім?

Reply

anatinge March 9 2010, 14:50:22 UTC
Так, мені дуже подобається програма :).

Проект не комерційний, але специфіка сфери дещо конфеденційна. Наприклад, Ярина була проти того, щоб її знімали на камеру, Марина Стародубська попередила, що якщо її виступ будуть записувати, то вона не зможе розповісти приклади з власної практики. Також не можна розповюджувати будь-які матеріали (презентації), які ми отримуємо від спікерів...

Reply

kid_06 March 9 2010, 14:57:50 UTC
хммм.. дивно. Якось це не дуже корелює з іншими тезами організаторів.
ну добре що хоча б для вас проводять і проводять безкоштовно )

Reply

yarynkey March 9 2010, 16:03:15 UTC
Ярославе, мусить же бути якась перевага у тих, хто заплатив і прийшов :)

Я, у принципі, не проти, щоб мене знімали: я просто хочу про це знати заздалегідь і відповідно модерувати те, що я говорю.

Ну і, при нашій повазі до інтелектуальної власності, мабуть, не дивно, що дехто з нас трохи параноїдально до цього ставиться :) Скажімо так: свої слайди я не раз вже бачила у чужих презентаціях, без жодних посилань.

Reply

kid_06 March 9 2010, 16:23:00 UTC
Ярино, як показує практика - зйомка відео на події не зменшує кількість охочих відвідати її. Ті хто заплатив отримують живе спілкування, можливість ставити питання і "ефект реальної присутності" =)

Навіть навпаки - відео з події сприяє її популяризації. Кажуть що TED - це "конференція яка спонсорує безкоштовний вміст".

Було би чудово, якби наступного року вдалося знімати все на відео. Подію ж роблять не для того щоб на ній заробити, а для того, щоб отримати більше кваліфікованих спеціалістів.

Reply

yarynkey March 9 2010, 16:44:30 UTC
Ну, давайте сперечатися :)

(1) Коли я виступаю на майстер-класі, то мене не цікавить популярність події пост-фактум: мене цікавить дати якомога більше цінності тим, хто туди прийшов. Мені не дуже цікаво бути аналогом білборду для кожної події, де я беру участь.

(2) Коли я ділюся з кимось своїми знаннями, я повинна мати вибір, із ким і якими знаннями я ділюся. Доки є люди, які платять за мої тренінги (наприклад, на UAPR-Академії), я буду фільтрувати те, що я готова розповідати безкоштовно, а що - за гроші. Знання, на моє глибоке переконання, коштують дорого.

(3) Якщо я захочу зняти відео зі собою в головній ролі, мені для цього не треба йти на майстер-клас :) Туди я йду з зовсім іншою метою.

І, нарешті, організатори повинні заздалегідь погоджувати зі спікерами такі моменти як зйомка і розповсюдження контенту.

Reply

kid_06 March 9 2010, 17:53:38 UTC
я вас розумію )

мої побажання були скорше до організаторів ніж до доповідачів. Їх, зокрема, цікавить популярність події пост-фактум (1). Крім цього, їх цікавить розширення аудиторії тих, хто отримує знання.

Безумовно, жодна зйомка чи широке поширення матеріалів тренінгу не повинно відбуватися без згоди доповідача.

Разом з тим, мені дуже подобаються моделі передачі знань у яких вдається сумістити платну модель з безкоштовною. Наприклад http://academicearth.org/ та http://www.ted.com/. За навчання і відвідування подій люди платять гроші, разом з тим - ті кому не пощастило вчитися в Стенфорді можнуть переглянути відеолекції безкоштовно. І ТЕД і американські університети лише виграють від цього. Професорам ніхто не перестане платити за їхні лекції.

Думаю що задача організаторів - шукати схожі моделі які би працювали в Україні, домовлятися з доповідачами.

Reply


Leave a comment

Up