Харків - ввели рекомендацію про пофарбування маршрутних таксі у зелений колір. Увесь новий рухомий склад електротранспорту, має мати смуги зеленого, або пофарбовані повністю (крім метро). А от ремонт, та поповнення рухомого складу - це інша історія. Б/в Шкоди з Риги, та капіталка з Пльзеню - зберегли колір повністю, як і трамваï Т3А з Риги (одесити пофарбували). Зробили це з тоï причини, що в Харкові лише два сучасних лакофарбувальних цехів в депо.
Друге троллейбусне - пофарбувало своï тролзи під колір ризьких шкод. Третє депо - фарбує зеленим з полосою - як просить місто.
Трамваï після капіталки та реклами фарбують в стандартні татрівскі кольори: бежевий (не жовтий) верх та низ, червоний борт.
У Вінниці тролейбуси сині давно, без всякого успадкування з цюріхських трамваїв. Причому, що що а тролейбуси не фарбували в один колір, який дістався такий і їздив. Були і сині, і червоні, і жовті і просто білі. Більше всього було червоних та синіх. Десь з початку 2000х почали обклеювати чи просто зафарбовувати рекламою, а інколи якимись малюнками міст світу. Можливо останні роки стали фарбувати чи замовляти більше синіх, але як був треш так і залишився.
Тобто раніше тролейбуси було різних кольорів? І синіх, і інших? Якщо так, то це не суперечить, тому, що я написав, бо саме після появи швейцарських трамваїв їхній колір став загальноприйнятим, як я розумію.
І раніше і зараз старі ЗіУ-682Г їздять різного кольору. Велика партія нових Богданів Т70117 з 2014го ймовірно замовленні синього кольору, але є і жовті. Я не думаю, що у Вінниці є якась політика щодо приведення міського траспортну в єдиний колір, ліврею.
Така політика явно є. Кілька років тому зістрічалися тролі різних кольорів. Зараз інших окрім біло-блакитних влазалі не бачив. Включно із ЛАЗами А183, які в оригіналі явно такими не були.
Comments 12
Харків - ввели рекомендацію про пофарбування маршрутних таксі у зелений колір. Увесь новий рухомий склад електротранспорту, має мати смуги зеленого, або пофарбовані повністю (крім метро).
А от ремонт, та поповнення рухомого складу - це інша історія.
Б/в Шкоди з Риги, та капіталка з Пльзеню - зберегли колір повністю, як і трамваï Т3А з Риги (одесити пофарбували). Зробили це з тоï причини, що в Харкові лише два сучасних лакофарбувальних цехів в депо.
Друге троллейбусне - пофарбувало своï тролзи під колір ризьких шкод.
Третє депо - фарбує зеленим з полосою - як просить місто.
Трамваï після капіталки та реклами фарбують в стандартні татрівскі кольори: бежевий (не жовтий) верх та низ, червоний борт.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Leave a comment