Мне больше всего отношения к инвалидам понравилось в Испании. Просто короли на улицах! Ко всему прочему, насколько я понял, там очень активно волонтёрское движение с ними работает (в т.ч. с такими, которые сами коляску катить не могут). Катают инвалидов молодые ребята, студенты, скорее всего.
Я інвалід, є проблеми з пересуванням і тому маю право говорити на ці теми. І хочу сказати наступне: Хлопці, йдіть на хєр з вашими пандусами, низькопідлоговими трамваями і т.ін. Я хочу нормальні сходи і бордюри. І штучний суглоб у коліно, через відсутність якого я не можу ходити як всі людиі і на який в мене немає коштів. На пристосування всієї інфраструктури під інвалідів тратяться такі гроші, що за них інвалідів можна пересадити у позолочені візочки з компьютеризованим керуванням, які будуть їздити по сходах, краще як ноги ходять.
Але тоді чиновникам не буде можливості вкрасти гроші, заривши їх у землю під виглядом клопотання про неповносправних. Потрібно не місто пристосовувати під інвалідів, а інвалідам давати можливість нормального життя у місті. І красти менше.
Я це можу переказати чоловіку, який мені це розказав. Він сам шотландець, пересувається у інвалідному візку вже 40 років і очолює благодійний фонд Wheelchairs for Ukraine, який в якості матеріальної допомоги постачає у різні українські міста інвалідні візки та вчить ними користуватися. Він якраз наголошував, що в нас величезна проблема саме у не пристосованій інфраструктурі, через що навіть від позолочених візків користі не більше, ніж від трамвая без рейок.
Мені не цікаво, що думає шотландський інвалід. Мені цікаві інші історії. Наприклад, важко поранений боєць-атошник, який втратив обидві ноги, коли в нього вклали нормальні гроші, отримав сучасні протези і живе повноцінним життям. http://fakty.ua/197877-boec-lishivshijsya-na-fronte-obeih-nog-nauchilsya-polnocenno-hodit-i-snova-zanyalsya-biznesom І йому тепер не потрібні ані візки від вашого шотландського благодійника, ані ваша інфраструктура. Інвалідам насправді потрібні хороше лікування і мудрі протези.
А що робити тим, кому ніякі протези вже не допоможуть? Єдину можливість пересуватися їм дає інвалідний візок у поєднанні з безбар'єрним середовищем. Той самий "шотландський інвалід", думка якого вам не цікава, також військовий і опинився у інвалідному візку через осколкове поранення хребта.
86% , такой процент населения по исследованиям американцев успевает перейти регулируемый пешеходный переход. То есть 14% не успевает. После чего киевские урбанизды рассказывают что надо всюду регулируемые переходы они лучше, чем пандусы :D
Є Нью-Йорк (місто), де всі срали на сигнали світлофора, я навіть не розумію, навіщо вони там висять.
І є Техас, де пішки ніхто не ходить взагалі, навіть на інший бік вулиці їздять на машині. Тому пішохід там настільки рідке явище, шо нікому не обломиться почекати трохи, поки він перейде.
Іншими словами, ця статистика має приблизно стільки сенсу, скільки гімно мамонта.
Статистика выдавалась теми самыми урбаниздами, ну таким же умными как один олень, что бы меня в чем-то убедить. По тому все вопросы решайте в свой убаниздской тусне, я в сортах говна не разбираюсь.
Только когда в США собьют пешехода ни кто уголовное дело на водителя не заводят, сам дурак раз на красный пёр.
Я не почув відповіді, у яких штатах США ви були (за кермом, зокрема).
Не хочу руйнувати вашу релігію: вірите в розіп’ятих хлопчиків, так вірте і надали. Але за кермо не рекомендую там сідати: у вас дуже добрий шанс опинитися в тюрмі.
Зі свого досвіду можу сказати таке: якщо спуститися з висоти 3000 м у долину на 900 м, то колінам буде на тиждень "жіночий статевий орган".
І на цей тиждень ти входиш у ці 13%: кожна додаткова сходинка дається сильним болем, а ліфти і пониження асфальту починаєш дуже цінувати. Інший спосіб відчути себе в 13% - це завести дитину, тут я бачу в коментах чоловік, шо візок дитячий ніколи в житті не катав.
Comments 19
Reply
Але тоді чиновникам не буде можливості вкрасти гроші, заривши їх у землю під виглядом клопотання про неповносправних.
Потрібно не місто пристосовувати під інвалідів, а інвалідам давати можливість нормального життя у місті. І красти менше.
Reply
Reply
http://fakty.ua/197877-boec-lishivshijsya-na-fronte-obeih-nog-nauchilsya-polnocenno-hodit-i-snova-zanyalsya-biznesom
І йому тепер не потрібні ані візки від вашого шотландського благодійника, ані ваша інфраструктура.
Інвалідам насправді потрібні хороше лікування і мудрі протези.
Reply
Reply
Reply
Є Нью-Йорк (місто), де всі срали на сигнали світлофора, я навіть не розумію, навіщо вони там висять.
І є Техас, де пішки ніхто не ходить взагалі, навіть на інший бік вулиці їздять на машині. Тому пішохід там настільки рідке явище, шо нікому не обломиться почекати трохи, поки він перейде.
Іншими словами, ця статистика має приблизно стільки сенсу, скільки гімно мамонта.
Reply
Только когда в США собьют пешехода ни кто уголовное дело на водителя не заводят, сам дурак раз на красный пёр.
Reply
Не хочу руйнувати вашу релігію: вірите в розіп’ятих хлопчиків, так вірте і надали. Але за кермо не рекомендую там сідати: у вас дуже добрий шанс опинитися в тюрмі.
Reply
І на цей тиждень ти входиш у ці 13%: кожна додаткова сходинка дається сильним болем, а ліфти і пониження асфальту починаєш дуже цінувати. Інший спосіб відчути себе в 13% - це завести дитину, тут я бачу в коментах чоловік, шо візок дитячий ніколи в житті не катав.
Reply
Reply
Leave a comment