Leave a comment

brown_costume July 6 2016, 12:41:14 UTC
№8 дивне рішення з камерою - як на мене недовговічно і треба буде протирати. якщо це камера заднього виду, то краще сховати під скло тоненьку трубчату чи пінхолд камеру. якщо для мертвої зони, то якось треба думати.
№3 знайомий рюкзак) як пише Саша - То ви, певно, ще й пива випили)))
№15 пр одва ряди. В мене склалося враження, що в трамвая два режими наповненості - або режим шпротів, або режим півпустого вагону. То ж в такому варіанті шпротів буде більше.
№16
... )

Reply

ext_3062936 July 6 2016, 13:16:13 UTC
Щодо флешмобу: а ви впевнені, що більшість львів"ян вважатиме вінницький варіант кращим?

Reply

brown_costume July 6 2016, 14:26:37 UTC
принаймні, ми дізнаємося це.

Reply

ext_2948254 July 7 2016, 00:08:47 UTC
Картинка гарна, а от технічна сторона вінницького монстра не вельми приваблива.
Вагон такої конструкції узагалі не міг би працювати у Львові - він не пройде криві малого радіуса, яких повно в нашому місці.

До речі, жодного економічного змісту в вінницькій модернізації немає. Бо у вінницькому трамдепо гниє повно причепних швейцарських вагонів, які без проблем можна було перетворити у частково низькопідлогові причіпи.

Вочевидь сенс вінницької модернізації полягає в тому, що певний виробник тупо збуває частково низькопідлогові вставки, виготовлені іще раніше.

Reply

hansivblog July 7 2016, 08:22:36 UTC
1) І для кого, по вашому, могли бути ті вставки?
2) Також хотілося б почути про прецедент перетворення готового вагона в частково низькопідлоговий (це щодо причіпів)?

Reply

noddeat July 6 2016, 14:44:49 UTC
Мені здається, це камера спостереження депо, яка не має стосунку до трамваю.

Reply

vbhjckfd July 6 2016, 14:58:15 UTC
> №3 знайомий рюкзак) як пише Саша - То ви, певно, ще й пива випили)))

Ну звісно ж 8-)

Reply


Leave a comment

Up