У Вінниці нарешті розсекретили трьохсекційний трамвай з низкьпідлоговою вставкою, зроблений на базі Татри КТ4. Тому тепер і я можу викласти власні фото, зроблені кілька тижнів тому, коли вагон якраз доробляли у депо.
1. Вагон на той момент вже був майже готовий.
2. Зчіпний пристрій заховано під декоративною маскою, яка при потребі розсувається.
3. Центральна низькопідлогова вставка.
4.
5. Вхід до низькопідлогової секції.
6. До речі, зверніть увагу на жовту сітку, що захищає робітників, які працюють на даху, від падіння вниз. У львівському депо я таких не помічав. Поправте мене, якщо я не правий.
7.
8. Дах.
9.
10. Поруч, до речі, вже стоять елементи каркасу для наступного такого ж трамвая, виготовлені на заводі у Івано-Франківській області. Взагалі планується, щоби на кожному міському маршруті працював принаймні один вагон з низькопідлоговою секцією.
11. А тепер ще кілька фоток двосекційного вагона, який зробили минулоріч.
12.
13. Інтер'єр.
14. Під цією кришкою на задній площадці є другий пульт керування для маневрування у депо заднім ходом. Це рішення запозичили у швейцарських вагонів.
15. Десь можна було і два ряди крісел поставити, як на мене.
16. У Львові тим часом виїхала на маршрут модернізована вже у нашому депо Татра, дивлячись на яку згадуєш рекламу дезодоранта - "подивіться на мене, а тепер на свого хлопця, а тепер знову на мене...".
Дивіться також:
Біла заздрість